English

حمایت از هنرمندان ضامن موفقیت آنان در عرصه‌ های ملی و بین ‌المللی است

علی تیموری از بازیگران محبوب دوست داشتنی هنرهای نمایشی تئاتر خانه سینما معتقد است: حمایت از هنرمندان به ویژه در بخش مالی ضامن موفقیت آنان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است.

حمایت از هنرمندان ضامن موفقیت آنان در عرصه‌ های ملی و بین ‌المللی است

به گزارش خبرگزاری موج، علی تیموری از بازیگران محبوب دوست داشتنی هنرهای نمایشی تئاتر خانه سینما میباشند بیشتر در زمینه استایلیست مدلینگ سینمایی هم فعالیت دارند عضو imdb صندوق اعتباری هنر نیز بوده و در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر و تئاتر فجر منتخب بهترین نقش اول مکمل مرد شدند ولیکن به علت مشکلات عدیده شخصی خانوادگی در مراسم رویداد حضور نداشتند.

علی تیموری1

همچنین چندین دعوت نامه از جشنواره های جهانی از جمله فیلم کن برلین ونیز ساندس و غیره .... نیز داشتند مجدد به علت نامساعد بودن شرایط صدور ویزا از سوی کنسولگری ها سفارت خانه ها باز هم موفق نشدند و ناکام ماندند ولی به نقل از خودشان شکست ناپذیر هستند و روزی به هدفش رسیده است.

علی تیموری

در حال حاضر مستقل هستند فارغ التحصیل کارشناسی رشته حسابداری حرفه ای از وزارت علوم تحقیقات فناوری دانشگاه آزاد اسلامی میباشند. وی تخصصی ترین دوره های تئوری عملی بازیگری را در نابغه ترین آکادمی های فرهنگی هنر سیمایی گذرانده اند در حال حاضر قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در رشته سینما را دارن به شرط اینکه از نهادهای حمایتی از لحاظ اقتصادی کمک شاملشان شود وی در صنف مشاغل آزاد اتاق اصناف هم شاغل می باشند.

 

 

علی تیموری4

علی تیموری3

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه