English

سیدزاده در نشست خبری مطرح کرد:

هنر کارت؛ نماد هویتی هنرمندان در خارج کشور/ ثبت آثار هنری در «پرواز»

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بیان کرد: هنر کارت در آینده به عنوان یک نماد هویتی اصحاب فرهنگ و هنر در خارج از کشور نیز ثبت خواهد شد.

هنر کارت؛ نماد هویتی هنرمندان در خارج کشور/ ثبت آثار هنری در «پرواز»

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری موج، نشست خبری رونمایی و تشریح خدمات صندوق اعتباری هنر در بستر هنر کارت ، امروز 23 آذرماه با حضور سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در تالار رودکی برگزار شد.

سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، برگزاری این نشست خبری را به منظور تولد فعالیت زیرساختی در حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر برشمرد و با ارائه گزارشی از فعالیت های صندوق هنر، گفت: در صندوق هنر تلاش داریم تا فاصله را با اهالی فرهنگ و هنر کم کنیم که بتوانیم خدمات را بهتر ارائه کنیم و بازخورد بگیریم تا ارتباط شکل بگیرد.

وی با اشاره به عضویت بیش از 79 هزار هنرمند در صندوق اعتباری هنر، درباره اعضای جدید صندوق بیان کرد: طی 2 سال اخیر اعضایی به صندوق اضافه شدند که شاهد رشدی 100 درصدی را شاهدیم و این آمار در حوزه موسیقی بیش از رشته های دیگر است.

سیدزاده در ادامه گفت: با وجود شرایط ناشی از شیوع کرونا، سال قبل قول دادم هیچ هنرمندی نگران درمان خود نباشد و امروز خوشحالم که هیچ هنرمندی در حوزه کمک هزینه درمان نگران تامین موارد درمانی خود نبود. همچنین در عرصه خدمات آنلاین درمانی نیز اقداماتی انجام شد که بر اساس آن علاوه بر رسیدگی به موارد درمانی، پروفایل درمانی را نیز برای هنرمندان راه اندازی کردیم که می‌تواند اتفاق خوبی برای مذاکره با بیما ها باشد. آمارهای درمانی دستاورد بسیار خوبی برای ما داشته است که از طریق آن می‌توانیم کارهای مهم‌تری را انجام دهیم.

وی درباره هنر کارت و به تعویق افتادن ارائه آن توضیحاتی ارائه کرد و گفت: صندوق برای همه اعضایش یک شماره حساب باز کرده است که دیگر مطمئن است این حساب ها به نام اعضای صندوق اعتباری هنر است و صاحبان حساب نیز در قید حیات هستند. صدور هنر کارت به تعویق افتاد، به دلیل اینکه تعدادی از عکس های بارگزاری شده کیفیت مناسب نداشتند ضمن اینکه مشخصات باید به زبان انگلیسی نیز وارد می شده که انجام همه این مراحل توسط پرسنل صندوق در دست انجام است و زمانبر بوده است. همچنین اعضای صندوق هنر که ثبت نام شان قطعی شده و به اطلاع شان نیز رسیده است، می توانند با مراجعه به شعب بانک آینده، وجه های واریزی را دریافت کنند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر برخی از ویژگی های هنر کارت را برشمرد و افزود: هنر کارت؛ مجموعه‌ای از ارائه خدماتی است که در برگیرنده امتیازات و ارزش افزوده هایی است که این کارت را به یک کارت باشگاهی تبدیل می کند. همچنین به این کارت اعتباراتی تعلق می گیرد که می توانند از طریق آن  خرید و فروش انجام شود؛ ضمن اینکه این کارت، پول نیست بلکه اعتباری است که می‌تواند شرایط مساعدی را برای خدمت رسانی خلق کند. این کارت، می تواند خدمات مختلفی را به هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه ارائه دهد.

به گفته وی، هنر کارت در آینده به عنوان یک نماد هویتی اصحاب فرهنگ و هنر در خارج از کشور نیز ثبت خواهد شد. در این زمینه رایزنی با وزارت امور خارجه صورت گرفته که یکی از اتفاقات خوب و مهمی است که در این زمینه می‌توان به آن اشاره کرد.

سیدزاده در پایان به پروژه «پرواز» نیز اشاره کرد و در مورد آن گفت: پروژه پرواز برای عرفی آثار هنرمندان تحت پوشش صندوق اعتباری هنر طراحی کردیم که یک نوع فروشگاه مجازی به حساب می آید ک هدر جلسات بعدی توضیحات مبسوط آن را ارائه می دهم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه