English

سازمان سینمایی فهرست ۳۰ سینما برای دریافت وام را اعلام کرد

سازمان سینمایی فهرست ۳۰ سینمای کشور برای دریافت وام را اعلام کرد که پردیس سینمایی کورش متعلق به علی سرتیپی بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

سازمان سینمایی فهرست ۳۰ سینما برای دریافت وام را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان سینمایی فهرست ۳۰ سینما برای دریافت وام جهت پرداخت بدهی دفاتر پخش از اکران ۹۸ را امروز (سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹) منتشر کرده است.

در این فهرست، سینما هایی که مدارک خود را به صورت کامل در فرصت اعلام شده تحویل صندوق اعتباری هنر داده‌اند، برای دریافت وام ۴ درصدی مجموعاً به مبلغ ۱۳۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به صندوق کارآفرین امید معرفی می‌شوند. در آخرین فهرست منتشر شده از سوی سازمان سینمایی، بدهی سینماهای کشور به دفاتر پخش از اکران سال گذشته، مبلغ ۲۹۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال اعلام شده بود.

همچنین اعلام شده سایر سینماهای متقاضی هم با رفع نقص مدارک و ارائه آن معرفی خواهند شد.

در ادامه جدول سینماهای متقاضی و تأیید شده برای دریافت وام منتشر می‌شود:

لیست سینماهای در صف وام

در جدول مذکور، پردیس سینمایی کورش متعلق به علی سرتیپی با ۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان وام، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. سرتیپی همچنین برای پردیس‌های سینمایی شکوفه و گالریا هم به ترتیب ۳۹۰ و ۲۳۰ میلیون تومان وام دریافت خواهد کرد. او مدیریت دو پردیس دیگر (ایران مال، هروی) را هم بر عهده دارد که نامشان در این فهرست دیده نمی‌شود. سرتیپی اخیراً اعلام کرده بود سینماهای تحت مدیریت او در محدودیت کرونایی ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر همچنان بسته خواهد ماند. در این محدودیت کرونایی، سالن‌های سینما مجازند تا ساعت ۱۸ فعالیت کنند.

در جدول سینماهای معرفی‌شده برای دریافت وام، رتبه دوم به پردیس مگامال با مدیریت منوچهر محمدی رسیده که یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان است. محمدی برای پردیس زندگی هم ۷۹۰ میلیون تومان وام دریافت خواهد کرد. بدین ترتیب از مجموع ۱۳ میلیارد تومان وام، ۴۰ درصد به سینماهای علی سرتیپی و منوچهر محمدی تعلق گرفته است.

رتبه سوم هم به پردیس سینمایی آزادی با مدیریت سجاد نوروزی رسیده که مبلغ وامش یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان است.

مؤسسه تصویر شهر هم با پردیس‌های ملت، تماشا، راگا و رازی مجموعاً یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان وام دریافت خواهد کرد.

کمترین میزان وام هم با مبلغ ۵ میلیون تومان به سینما طلوع فومن تعلق گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه