English

سردار رادان خبر داد؛

طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر در خیابان‌ها در دستور کار قرار گرفت

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه باید نگاه جدیدی در حوزه مبارزه با مواد مخدر وجود داشته باشد، گفت: به زودی دیگر معتاد متجاهری را در خیابان‌ها نخواهیم دید.

طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر در خیابان‌ها در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور  با اشاره به رویکرد جدید فراجا در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: باید نگاه جدیدی در حوزه مبارزه با مواد مخدر وجود داشته باشد و بر همین اساس امروز از همکاران خواستیم تا علاوه بر عملیات علیه عمده فروشان و تولیدکنندگان، حتماً نسبت به ساماندهی معتادان متجاهر اهتمام لازم را داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: اگر از چند روز آینده و از اوایل سال آتی مردم در خیابان‌ها معتاد متجاهر ندیدند، از این جهت که آن‌ها را خوشحال کردیم از آن‌ها تشکر می‌کنیم و اگر در خیابان‌ها معتاد متجاهر دیدند، از آن‌ها می‌خواهیم که به ما اطلاع دهند و انتقاد آن‌ها را خواهیم پذیرفت.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: امروز اعتقاد ما این است که حضور دکتر مؤمنی در ستاد مبارزه با مواد مخدر فرصتی برای کشور است و بهانه‌ای را نمی‌توانیم برای کار نکردن داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه