English

کیفیت هوای تهران در ۱۱ اردیبهشت ۹۸ سالم است

وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 56 در وضعیت سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 11 اردیبهشت 98 سالم است

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران چهارشنبه 11 اردیبهشت 98 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 57 در شرایط سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 56 همچنان در وضعیت سالم قرار دارد.

وی گفت: پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی در صبحگاه روز جاری (چهارشنبه) می باشد که شرایط لازم برای تجمع آلاینده ها را در برخی ساعات فراهم خواهد نمود.

نظری افزود: به تدریج همراه با تغییر شرایط جوی در بعدازظهر، بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد طی برخی ساعات افزوده خواهد شد که در پراکندگی آلاینده ها و به تبع آن بهبود وضعیت کیفیت هوا موثر خواهد بود.

وی بیان کرد: انتظار می رود با وجود افزایش نسبی غلظت آلاینده ها طی برخی ساعات روز جاری، وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم قرار داشته باشد. این شرایط جوی کمابیش تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و برخی ساعات بعدازظهر همراه با وزش باد موثر (بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) و افزایش ابرناکی خواهد بود. همچنین دما تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: بر طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، انتظار می رود در دوازدهمین روز از اردیبهشت 98 افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها به ویژه ذرات معلق مشاهده گردد و از بعدازظهر وضعیت کیفیت هوای پایتخت در شرایط بهتری قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه