English

کیفیت هوای تهران در ۸ اردیبهشت ۹۸ سالم است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 59 در وضعیت سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 8 اردیبهشت 98 سالم است

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران یکشنبه 8 اردیبهشت 98 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 51 در شرایط سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 59 همچنان در وضعیت سالم قرار دارد.

وی گفت: پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش موقتی غلظت برخی آلاینده ها در صبحگاه هشتمین روز از اردیبهشت 98 می باشد و همراه با تغییر شرایط جوی در طول روز، برای برخی ساعات افزایش میزان ابرناکی و وزش باد موثر (با بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) انتظار می رود که سبب پراکندگی آلاینده ها و به تبع آن بهبود وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران خواهد شد.

نظری افزود: به تدریج در شبانگاه از میزان ناپایداری جوی کاسته شده و با تداوم این وضعیت جوی تا صبحگاه روز آینده، افزایش نسبی در غلظت آلاینده ها طی برخی ساعات دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: هر چند این شرایط پابرجا نبوده و به تدریج در طول روز دوشنبه بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد که افزایش ابر و وزش باد موثر طی برخی ساعات را به دنبال خواهد داشت.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: از این رو با وجود افزایش موقتی غلظت برخی آلاینده ها در روز دوشنبه، ناپایداری های جوی حاکم در طول روز سبب برقراری شرایط مطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت خواهد شد. همچنین دما تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه