English

کیفیت هوای تهران در ۲۴ دی ۹۷ سالم است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 86 در وضعیت سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 24 دی 97 سالم است

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران دوشنبه 24 دی 97 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح امروز با شاخص میانگین 111 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 86 در وضعیت سالم قرار دارد. 

وی گفت: پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جاری (دوشنبه) می باشد و برخی ساعات به ویژه صبحگاه همراه با بارندگی و وزش باد موثر (بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) خواهد بود.

نظری افزود: به تدریج در بعدازظهر از میزان ناپایداری جوی کاسته خواهد شد، هر چند این شرایط پابرجا نبوده و در شبانگاه با تغییر شرایط جوی، وزش باد موثر برای برخی ساعات پیش بینی می شود.

وی  بیان کرد: این وضعیت جوی کمابیش تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت و برخی ساعات همراه با وزش باد (با بزرگی بالاتر از 5 متربرثانیه) از سمت نواحی شمال غربی خواهد بود. همچنین دما تا روز آینده کاهش محسوسی خواهد یافت.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: بر طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، انتظار می رود به تدریج طی روز جاری از غلظت آلاینده های تجمع یافته کاسته گردد و با تداوم این شرایط تا روز سه شنبه، وضعیت کیفیت هوای شهر تهران بهبود یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی