English

کیفیت هوای تهران در ۲۳ دی ۹۷ ناسالم است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 113 ناسالم در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 23 دی 97 ناسالم است

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران یک شنبه 23 دی 97 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح امروز با شاخص میانگین 97 در شرایط سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 113  ناسالم در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد. 

وی گفت: پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر روز جاری (یکشنبه) می باشد و برای برخی ساعات به ویژه شبانگاه وزش باد (با بزرگی بین 3 تا 4 متربرثانیه) انتظار می رود.

نظری افزود: با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی روز دوشنبه، برای برخی ساعات وزش باد موثر (بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) و بارش پراکنده باران در شبانگاه پیش بینی می شود. همچنین تا روز آینده دما افزایش جزئی خواهد یافت.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: بر طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در روز جاری در شرایط ناسالم برای گروه های حساس خواهد بود و به تدریج از بعدازظهر روند کاهشی در غلظت برخی آلاینده ها از جمله ذرات معلق مشاهده خواهد شد. با تداوم این شرایط، انتظار می رود تا روز دوشنبه وضعیت کیفیت هوای پایتخت بهبود یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی