English

رئیس مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور:

۲۷ میز ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور در آذربایجان شرقی برپا شد

رئیس مرکز ارتباطات مردمی رییس جمهور گفت: در آستانه سفر آیت الله رئیسی به آذربایجان شرقی، ۲۷ میز ارتباطات مردمی در استان برپا شد

۲۷ میز ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور در آذربایجان شرقی برپا شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد صالحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزهای ارتباطات مردمی دستگاههای اجرایی برای ملاقات و دیدار چهره به چهره با مسئولان و پاسخگویی مستقیم به مطالبات مردمی دایر شده است.

وی اعلام کرد: این میزها در روزهای چهارشنبه ، پنج‌شنبه و جمعه ۱۷، ۱۸، ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۸ در ساختمان ادارات کل مرکز استان دایر است.

حجت الاسلام صالحی اظهارکرد: در این میزها معاونان و نمایندگان تام الاختیار وزرا و روسای سازمانها پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم هستند.

ستاد ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی با حضور محسن عسکری مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی و نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی از در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی برپا شده است.

میز سازمان اداری استخدامی کشور با حضور محمد ابوئی مهریزی، مدیرکل مجلس و استان‌ها و قاسم علی اکبری مشاور رئیس سازمان در امور ایثارگران در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان شرقی به نشانی تبریز، بلوار ۲۹ بهمن(راهنمایی)، جنب شرکت مخابرات بر پا شده است و مسوولان پاسخگوی سوالات مردم در حوزه اداری و استخدامی خواهند بود.

میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز با حضور دکتر ذبیح اله سلمانی نماینده تام الاختیار وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اموراقتصادی و دارایی و هیات همراه و نیز مدیران کل و نمایندگان و کارشناسان دستگاههای اجرایی تابعه وزارت اموراقتصادی و دارایی در استان آذربایجان شرقی شامل؛ اموراقتصادی ودارایی، منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، امورمالیاتی،گمرکات، بانکها و بیمه های دولتی و خصوصی، جمع آوری و فروش اموال تملیکی و منطقه ویژه اقتصادی سهلان در محل باشگاه ورزشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی به نشانی؛ تبریز، اول زعفرانیه، جنب شرکت مخابرات استان برپا شده است.

میز خدمت دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور نماینده تام‌الإختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور میثم آسوپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت خانه در محل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به نشانی تبریز ـ خیابان ارتش جنوبی – روبروی خیابان ارک دایر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه