English

یعقوبعلی نظری:

سفر رییس جمهور، فرصتی برای تعیین تکلیف طرح‌های خراسان رضوی است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های ملی به خصوص در ارتباط با طرح هایی که نیاز به تصمیم گیری در سطح ملی دارد باید به صورت قاطع و معین هدف‌گذاری شود.

سفر رییس جمهور، فرصتی برای تعیین تکلیف طرح‌های خراسان رضوی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: این سفر برای استان خراسان رضوی فرصت بسیار خوبی را فراهم می‌کند تا تمام طرح‌ها و موضوعات مرتبط با این استان تعیین تکلیف شود.

نظری این سخنان را در جمع کارکنان استانداری با اشاره به قطعیت سفر رییس جمهور به استان اظهار کرد و ادامه داد: مصوبات این سفر که با هدف ایجاد فرصت برای تحقق برنامه‌های دولت در استان مورد بررسی قرار می گیرد در طول سه سال آینده محقق می‌شود.

استاندار خراسان رضوی همچنین در ادامه اضافه کرد: بر همین اساس تلاش شده برنامه‌ها و طرح هایی برای جهش این استان در نظر گرفته شود که در صورت موافقت و تصویب، موجب رونق استان در همه زمینه‌ها خواهد شد.

وی با شاره به ظرفیتهای موجود در استان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های ملی به خصوص در ارتباط با طرح هایی که نیاز به تصمیم گیری در سطح ملی دارد باید به صورت قاطع و معین هدف‌گذاری شود.

نظری تاکید کرد: بودجه استان در سال ۱۴۰۱ مشخص شده است که با تحقق آن امیدواریم بتوانیم ظرفیت های مورد نیاز استان را در مسیر رشد اقتصادی تعیین شده قرار دهیم، زیرا همه زمینه ها فراهم شده است تا امسال، این اقدامات، اجرایی و عملیاتی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه