English

جشنواره صنایع دستی در شهرستان مرند برگزار می‌شود

رئیس میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مرند از برگزاری جشنواره صنایع دستی با محوریت سفال و سرامیک در این شهرستان خبر داد.

جشنواره صنایع دستی در شهرستان مرند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عبدالعلی محمدی با اشاره به برگزاری جشنواره صنایع دستی در مرند اظهار داشت: این جشنواره همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با مشارکت ادارات و نهادهای مختلف از ۲۰ لغایت ۲۹ بهمن ماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند برگزار می شود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا ۱۷ بهمن ماه به محل آموزشگاه صنایع دستی تیراژه تحویل دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مرند در خصوص موضوعات برگزاری این جشنواره نیز خاطرنشان کرد: نقاشی روی سفال، نقش برجسته، مشبک، ظروف سفالی، مجسمه، گلدان، کوزه و مینا کاری از جمله موضوعات و رشته های جشنواره صنایع دستی می باشد.

وی همچنین با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان مرند در حوزه صنایع دستی گفت: در راستای معرفی صنایع دستی شهرستان و نیز عرضه مستقیم محصولات و آثار هنرمندان در این حوزه، جشنواره ها و نمایشگاه های متعدد در ایام مختلف سال در مرند برگزار می گردد.

محمدی تاکید کرد: سعی ما این است با ایجاد فرصت و فضای مناسب، در جهت رونق بازار هنرمندان حوزه صنایع دستی و نیز رشد اقتصادی منطقه گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه