English

یعقوبعلی نظری:

راه‌اندازی ۳۱ میز ارتباطات مردمی در آستانه سفر رییس جمهور به مشهد

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: رییس جمهور بعد از ظهر امروز در قالب هجدهمین سفر استانی هیات دولت و نخستین سفر در سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه استان و رفع مشکلات مردم به خراسان رضوی، سفر می کند.

راه‌اندازی ۳۱ میز ارتباطات مردمی در آستانه سفر رییس جمهور به مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: در آستانه سفر رییس جمهور به این استان ۳۱ میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی در مشهد راه‌اندازی شده است.

نظری همچنین در ادامه این خبر تصریح کرد: شهروندان می‌توانند امروز و فردا از ساعت هشت صبح تا ۱۸ به دستگاههای مرتبط با موضوعاتی که در نظر دارند مراجعه کنند.

استاندار خراسان رضوی افزود: آموزش و پرورش، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل ستاد خبری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از جمله این ادارات است.

وی اعلام کرد: سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل تعزیرات، اداره کل تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه فردوسی مشهد، اداره کل فرهنگ و ارشاد، شهرداری مشهد، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شرکت گاز استان از دیگر دستگاههایی هستند که میز ارتباطات مردمی در آنها مستقر شده است.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: در مجموعه فرهنگی ورزشی آب منطقه ای واقع در بلوار پیروزی و همچنین ادارات کل ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، محیط زیست، استاندارد، فرمانداری مشهد، جمعیت هلال احمر هم میز ارتباطات مردمی مستقر شده است.

نظری همچنین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در خصوص مسایل مربوط به صندوق کارآفرینی امید و بانک مرکزی، امور اقتصاد و دارایی به مرکز واکسیناسیون ساختمان مشهد مال در بلوار سجاد و برای طرح مسائل مربوط به کمیته امداد نیز به مجتمع دستجردی واقع در خیابان جهاد مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه