English

فواد حمزوی؛

شتاب توسعه گازرسانی در هرمزگان

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان گفت: در حال حاضر پروژه خط انتقال گاز به شهرستان بندرلنگه و ۴۹ روستا را در دستور کار دارد.

شتاب توسعه گازرسانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فواد حمزوی مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان این مطلب، اظهار داشت: در حال حاضر پروژه خط انتقال گاز به شهرستان بندرلنگه و ۴۹ روستا را در دستور کار دارد که روند عملیاتی شدن آن‌ها از پیشرفت مطلوبی برخوردار است که با به ثمر رسیدن این پروژه های گازرسانی بیش از ۲۲ هزار و ۵۲۵ خانوار روستایی و شهری از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: در سال جاری پروژه‌های گازرسانی به شهرهای میناب، بندرلنگه، بندر کنگ، فارغان و سرگز احمدی نیز در مرحله پیمان سپاری است و با گازرسانی به این مناطق حدود ۱۰۰ هزار خانوار از این نعمت خدادادای برخوردار می‌شوند.

حمزوی عنوان کرد: گازرسانی به بیش از ۱۷۰ واحد صنعتی و نیروگاهی در سال جاری در مرحله مطالعه و طراحی قرار دارد.

وی گفت: پایان سال گذشته با تکمیل گازرسانی به ۳ شهر و ۱۰ روستا ۹ هزار و ۸۹۴ خانوار از این نعمت الهی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان تصریح کرد: شرکت گاز استان به عنوان توزیع کننده یکی از مهم‌ترین اقلام سبد انرژی مردم و صنایع مستقر در استان همواره حامی تولید و صنعت بوده و در راستای تحقق اهداف ترسیم شده توسط رهبری معظم انقلاب برنامه های ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: گسترش محدوده تحت پوشش مشترکین این سوخت پاک و جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع موجب صرفه جویی قابل توجه و اشتغال آفرینی بسیار خوبی خواهد شد.

حمزوی در ادامه عنوان کرد: برای نخستین بار در کشور قرارداد طراحی، ساخت و راه‌اندازی آنالیزور تشخیص و اندازه‌گیری ترکیبات مرکاپتان جهت انتقال، ذخیره سازی و توزیع گاز طبیعی با پژوهشگاه صنعت نفت به امضا رسید

وی در پایان اظهارداشت: قرارداد طراحی و خلق دانش فنی به منظور تعیین زمان مناسب تعویض فیلتر گاز به جای DP سنج های موجود و ساخت یک نمونه اولیه آن نیز با یک شرکت دانش بنیان به عقد قرارداد رسید و امید است در سال جاری این محصول تولید شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه