English

سردار اسماعیلی خبر داد:

نصب بیش از ۷ هزار انشعاب گاز جدید در استان اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در سال گذشته 7 هزار و 134 انشعاب گاز جدید در سطح استان نصب شده است.

نصب بیش از 7 هزار انشعاب گاز جدید در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار اسماعیلی ، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: به منظور زدودن محرومیت‌ از مناطق کمتر توسعه یافته روستایی استان اردبیل و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق، از ابتدای سال گذشته تعداد 7 هزارو134  عدد انشعاب گاز جدید در سطح استان نصب گردیده که از این تعداد یک هزارو693  علمک در شهرها و 5 هزار و 441 انشعاب گاز طبیعی در روستاها نصب شده، که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل با احتساب تعداد علمک های نصب شده در سال گذشته به 254 هزار و  159 انشعاب رسیده است.

وی ارتقاء ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای استان را شاخص مهمی در راستای برقراری عدالت اجتماعی و اشتغال پایدار برشمرد و افزود: از کل علمک های نصب شده در سطح استان 52 درصد در شهرها و 48 درصد در روستاهای سطح استان نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل به توسعه زیرساخت های گاز طبیعی در اقصی نقاط استان اشاره کرد و زمینه های لازم را برای آغاز طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری به منظور جهش تولید و اشتغال زایی را بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: با ایجاد مشوق ها و رفع بروکراسی‌ها در جلب اعتماد سرمایه گذاران آمادگی لازم را برای جذب مشترکین صنعتی و تامین انرژی طرحهای بزرگ و کوچک صنعتی را داریم .

اسماعیلی ضمن اشاره به پیشرفتهای صنعت گاز در استان ابراز امیدواری کرد و گفت: در زمینه اخذ مجوزها و کاهش بروکراسی ادارای گام های خوبی برداشته شده است که منجر به تسهیل و تسریع فرآیند اخذ انشعاب چه در حوزه خانگی و عمومی و چه صنعتی شده است و این مهم علی الخصوص در بخش صنعتی به واسطه ارتباط تنگاتنگ این حوزه با اشتغال زایی با یک برنامه مدون عملیاتی شده است.

وی بیان کرد: در راستای تولید و اشتغال زایی این اطمینان خاطر را به سرمایه گذاران می‌دهیم که جای هیچ نگرانی در تامین زیرساختها نیست.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه