English

سردار اسماعیلی خبر داد:

رشد ۶ درصدی شبکه گذاری گاز شهری و روستایی در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از رشد 6 درصدی شبکه گذاری گاز شهری و روستایی در سطح استان اردبیل خبر داد.

رشد 6 درصدی شبکه گذاری گاز شهری و روستایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار اسماعیلی ، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 221 هزار و 906 متر شبکه گاز طبیعی به شبکه سراسری گاز متصل شده است گفت: با احتساب این میزان شبکه گذاری در سطح استان ، میزان شبکه توزیع گاز طبیعی از بدو تاسیس تابحال به بیش از 9 هزار و 847 کیلومتر رسید که از این مقدار بیش از 2 هزار و 849 کیلومتر شبکه گذاری در شهرها و بیش از 6 هزار و 998 کیلومتر شبکه گذاری در روستاهای سطح استان اجراء شده است .

وی با بیان اینکه این حجم شبکه گذاری در سطح استان طی امسال تا پایان بهمن ماه برای گازرسانی به 62 روستا و تعداد 57 واحد صنعتی صورت گرفته است؛ افزود: این میزان شبکه گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ؛ به میزان 6 درصد رشد داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 19 هزار و 211 مشترک جدید گاز طبیعی در سطح استان به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی اضافه شده اند که با احتساب این میزان مشترک جذب شده در سطح استان ، تعداد کل مشترکین گاز طبیعی استان اردبیل از بدو تاسیس تابحال به بیش از 508 هزار مشترک رسید که از این تعداد بیش از 372 هزار مشترک در سطح شهرها و بیش از 136 هزار مشترک در سطح روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

اسماعیلی با بیان اینکه بیش از 62 درصد اشتراک های جدید مربوط به شهرهای استان بوده است، بیان کرد: شهرهای اردبیل و پارس آباد به ترتیب دارای بیشترین تعداد مشترکین جدید در سال جاری هستند.

وی تصریح کرد: ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری 100 درصد و در جمعیت روستایی 96 درصد است و تا پایان سال آینده نیز با بهره برداری از 110 روستای دیگر همه روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه