English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

آغاز عملیات گازرسانی به صنایع کارگاهی جوشقان قالی / بهره مندی ۴۰ واحد صنعتی از گاز پایدار

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از آغاز عملیات اجرایی طرح گازرسانی به مجتمع صنایع کارگاهی جوشقان قالی با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیون تومان تا پایان سال جاری خبر داد.

آغاز عملیات گازرسانی به صنایع کارگاهی جوشقان قالی / بهره مندی 40 واحد صنعتی از گاز پایدار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح گازرسانی به مجتمع صنایع کارگاهی جوشقان قالی به طول ۷۰۰ متر لوله‌گذاری در مدت یکماه اجرا می شود که پس از بهره برداری طرح در این مجتمع صنایع کارگاهی ۴۰ واحد صنعتی از گاز پایدار بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: طرح‌های گازرسانی از پروژه‌های زیرساختی، اساسی و قابل اهمیت در این شهر است که افزون بر کمک به صنایع، حرکت در مسیر استفاده از سوخت پاک، اشتغالزایی، رونق و جهش تولید را نیز در اقتصاد کشور ایجاد می‌کند.

در ادامه، معاون فرمانداری کاشان نیز با تاکید بر دغدغه مدیرعامل شرکت گاز اصفهان در تحقق صرفه‌جویی مصرف گاز و جلوگیری از هدررفت انرژی در ساختمان گفت: با رغبت مشترکین خانگی به صرفه‌جویی در مصرف انرژی به دلیل مباحث اقتصادی، رعایت مبحث ۲۱ ﻣﻘﺮرات ملی ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اﻳﺮان و ضرورت‌های نظام مهندسی به پیمانکاران و فعالان صنعت ساختمان محدودیت‌هایی ایجاد شده‌ است که ساخت و ساز هر روز نسبت به گذشته با کیفیت بهتر می‌شود.

عبدالله‌زاده با قدردانی از تعامل و همکاری شرکت گاز اصفهان و تاکید بر همکاری، همراهی و خرد جمعی در اجرای طرح‌های عمرانی افزود: معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان برای سرعت‌ بخشیدن به اجرای طرح‌ها حتی در برخی موارد حفاری‌ها، لوله‌گذاری و توسعه شبکه در سطح کلان شهرستان را مساعدت کرده ‌است.

جوشقان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه