English

نصب بیش از ۴۵۰۰ علمک گاز در استان اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از نصب 4 هزار و 526 انشعاب گاز تا پایان آبانماه امسال در سطح استان خبر داد.

نصب بیش از 4500 علمک گاز در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار اسماعیلی ، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون به میزان بیش از 204 کیلومتر شبکه گاز به شبکه های گازرسانی استان اضافه شده است که با این وجود میزان شبکه گذاری از ابتدای تأسیس شرکت تا کنون به بیش از 10 هزار و 292 کیلومتر رسیده و تعداد 4 هزار و526  عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب شده است.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و 40 علمک در شهرها و سه هزار و 486 انشعاب گاز طبیعی در روستاها نصب شده، که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل با احتساب تعداد علمک های نصب شده در هشت ماهه ابتدایی سالجاری به 251 هزار و 551 انشعاب رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل عملکرد شرکت گاز استان را در هشت ماهه نخست سالجاری در حوزه جذب مشترک نیز گفت: در هشت ماهه ابتدایی سال جاری 10 هزار و 552 مشترک جدید در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری جذب این شرکت گردیده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به 521 هزار 399 مشترک رسیده است.

اسماعیلی روستاهای بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل را یک هزار و 427 روستا برشمرد و جمعیّت شهری بهره مند از گاز طبیعی در سطح استان را 100 درصد و جمعیت تحت پوشش روستایی را بیش از 96 درصد عنوان کرد و افزود: استان اردبیل دارای 29شهر می باشد که تمامی ساکنین شهرها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی در رابطه با ارایه خدمات غیر حضوری با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت شهروندان و کارکنان، تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارایه می شود و کلیه شهروندان می توانند با ورود به وبسایت شرکت گاز استان اردبیل به نشانی www.nigc-ar.ir از طریق منو میز خدمت الکترونیکی و با وارد نمودن کد اشتراک به خدمات ارایه شده در بستر وب دسترسی داشته باشند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز طبیعی، افزود: از کلیه همشهریان و مشترکین شرکت گاز استان تقاضا دارم نسبت به رعایت این موارد ایمنی، توجهی خاص و دقیق داشته باشند تا در آینده شاهد هرگونه حادثه ناشی از مصرف ناایمن گاز طبیعی نباشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه