English

سردار اسماعیلی خبر داد:

مصرف بیش از یک هزار میلیون مترمکعب گاز طبیعی در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: امسال بیش از یک هزار و 400 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سطح استان مصرف شده است.

مصرف بیش از یک هزار میلیون مترمکعب گاز طبیعی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار اسماعیلی ، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از مصرف یک هزار و 413 میلیون متر مکعب گاز طبیعی طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن و برودت هوا در استان اردبیل و با شروع فصول سردسال، مصرف گاز مشترکین خانگی در روزهای اخیر نسبت به روزهای قبل از آن افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه امسال در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی استان 1 هزار و 413 میلیون مترمکعب گاز مصرف شده، افزود: از کل گاز مصرف شده در استان، 602 میلیون متر مکعب مربوط به مصرف خانگی و صنعتی و 811 میلیون متر مکعب گاز نیز از سوی نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل مصرف شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در ادامه اظهار داشت: این میزان مصرف گاز طبیعی در استان 4.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته که بخش خانگی و صنعتی با 71 میلیون متر مکعب کاهش مصرف و بخش نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل با 132 میلیون متر مکعب رشد مصرف گاز نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

اسماعیلی تصریح کرد: شهروندان می توانند در مواقع بروز حوادث مربوط به گاز طبیعی و مشکلات فنی با واحد امداد شرکت گاز استان اردبیل در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری 194 تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه