English

سردار اسماعیلی:

۶ روستای شهرستان اصلاندوز از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: پروژه های گازرسانی به 6 روستای شهرستان اصلاندوز از توابع استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

6 روستای شهرستان اصلاندوز از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار اسماعیلی ، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با افتتاح پروژه گازرسانی به 6 روستای شهرستان اصلاندوز اهالی روستای های قشلاق الله وردی پایور، قشلاق قبله گاه عباسعلی، قشلاق قبله گاه اصلان، قشلاق سوموکلی معیر، قشلاق سوموکلی اکبر و قشلاق سوموکلی جلیل از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی گازرسانی به دورترین نقاط استان را نماد خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: گازرسانی به روستاهای استان با توجه به موقعیت جغرافیایی از سنگین ترین طرحهای گازرسانی از نظر اجرایی در سطح شرکت ملی گاز ایران می باشد که با تلاش بی وقفه کارکنان و عوامل اجرائی شرکت گاز استان اردبیل گازرسانی به روستاها با سرعت ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: پروژه گازرسانی 6 روستای شهرستان اصلاندوز در قالب یک پروژه گازرسانی و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید که با افتتاح این پروژه گازرسانی بیش از 50 خانوار روستایی شهرستان اصلاندوز تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

اسماعیلی گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی در شهرستان اصلاندوز با افتتاح پروژه های گازرسانی به 6 روستای مذکور از 97 درصد به 5/97 درصد رسید که با توجه به شاخص های گازرسانی این شهرستان در زمره شهرهای سبز استان قرار می گیرد.

وی حجم عملیات شبکه گذاری به منظور بهره مندی 6 روستای شهرستان اصلاندوز را بالغ بر 5 کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: با احتساب این میزان کل شبکه گذاری در شهرستان اصلاندوز از ابتدا تا کنون بالغ بر 450 کیلومتر می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان از مشترکان گاز طبیعی در استان خواست قبل از راه اندازی وسیله گاز سوز، پس از حصول اطمینان از باز بودن مسیر دودکش و وجود کلاهک H شکل، با استفاده از شیلنگ و بست استاندارد اقدام به اتصال بخاری استاندارد، به شیر گاز کنند و محل‌های اتصال به شیر و نیز وسیله گازسوز را برای اطمینان از عدم نشت گاز، با کف صابون امتحان کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه