English

سردار اسماعیلی خبر داد:

جذب نزدیک به ۳ هزار مشترک جدید گاز طبیعی در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از جذب دو هزار و 984 مشترک جدید در مناطق تازه گازدار شده شهری و روستایی این استان خبر داد.

جذب نزدیک به 3 هزار مشترک جدید گاز طبیعی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار اسماعیلی ، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در سه ماهه ابتدایی امسال دو هزار و984  مشترک جدید در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی جذب این شرکت گردیده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به 512 هزار 991 مشترک رسیده است.

وی در پاسخ به نحوه جذب مشترکین روستایی و شهری در استان نیز افزود: از تعداد 2 هزار 984 مشترک جدید تعداد 1 هزار و 854 مشترک شهری و تعداد 1 هزار و 130 مشترک نیز در روستاهای تازه گازدار شده به جمع مشترکین پیوسته اند که در مجموع شرکت گاز استان هم اکنون به بیش از 375 هزار مشترک شهری و قریب به از 138 هزار مشترک روستایی خدمات ارایه می کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: پروژه های گازرسانی به 121 روستای استان نیز در دست اقدام می باشد که با بهره مندی این روستاها از گاز طبیعی میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی به بیش از 98 درصد خواهد رسید.

اسماعیلی به عملکرد شرکت در خصوص نصب انشعابات گاز طبیعی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: طی سه ماهه ابتدایی سالجاری تاکنون تعداد 1 هزار و 44 عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب گردیده که از این تعداد بیش از 70 درصد در شهرها و حدود30  درصد در روستاها نصب شده اند و در مجموع تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل تاکنون به 248 هزار و 69 انشعاب رسیده است.

وی در پایان از عموم مشترکین گاز طبیعی در استان درخواست کرد در صورت بروز هرگونه حادثه مرتبط با گاز طبیعی سریعاً با تلفن 194 امداد گاز تماس حاصل نموده و نسبت به قطع جریان گاز طبیعی اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه