English

سردار اسماعیلی خبر داد:

بهره مندی ۶۴ واحد تولیدی و صنعتی از نعمت گاز طبیعی در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: 64 واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

بهره مندی 64 واحد تولیدی و صنعتی از نعمت گاز طبیعی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار اسماعیلی ، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: طی سال گذشته 64 واحد صنعتی ، خدماتی و تولیدی به شبکه گاز طبیعی متصل و در این راستا تعداد صنایع گازدار به هزارو 508 واحد رسیده است.

وی افزود: مطابق گزارشات شرکت ملی گاز ایران، سرعت گازرسانی به روستاهای استان اردبیل در مقایسه با سایر شرکت های گاز استانی در وضعیت مناسبی قرار دارد که حاکی از عملکرد برجسته گاز استان در حوزه گازرسانی به روستاها می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل اظهار داشت: در حوزه گازرسانی با اقدامات ارزنده شرکت ملی گاز ایران هم اکنون تمامی شهرهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و در حوزه روستایی نیز طی سال 1400 تقریبا میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی به 100 درصد خواهد رسید و در حال حاضر علاوه بر ارائه خدمات به مشترکین و استمرار گازرسانی در سراسر استان، با گازدار شدن 62 روستا طی سال گذشته، تعداد روستاهای گازدار استان به هزارو 374 روستا معادل 96 درصد خانوار روستایی تحت پوشش افزایش یافت.

گفتنی است استان اردبیل به واسطه بهره مندی 96 درصدی خانوار روستایی از گاز طبیعی در زمره استان های سبز از لحاظ گازرسانی قرار می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه