English

سردار اسماعیلی خبر داد:

بهره مندی نیم میلیون مشترک از نعمت گاز طبیعی در اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از بهره مندی بیش از نیم میلیون مشترک از نعمت گاز طبیعی در سطح استان خبر داد.

بهره مندی نیم میلیون مشترک از نعمت گاز طبیعی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار اسماعیلی ، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: طی سال جاری 4 هزار و 188 مشترک جدید در بخشهای مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی جذب این شرکت گردیده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به 515 هزار 308 مشترک رسیده است.

وی در رابطه با نحوه جذب مشترکین روستایی و شهری در استان افزود: از تعداد 4 هزار 188 مشترک جدید تعداد 2 هزار و 708 مشترک شهری و تعداد 1 هزار و 480 مشترک نیز در روستاهای تازه گازدار شده به جمع مشترکین پیوسته اند که در مجموع شرکت گاز استان هم اکنون به بیش از 376 هزار مشترک شهری و بیش از 138 هزار مشترک روستایی خدمات ارایه می نماید.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در ادامه از اتمام قریب الوقوع پروژه های گازرسانی به روستاها در آینده ای نزدیک سخن به میان آورد و اظهار داشت: پروژه های گازرسانی به 121 روستای استان نیز در دست اجراء می باشد که با بهره مندی این روستاها از گاز طبیعی میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی به بیش از 98 درصد خواهد رسید.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد شرکت در خصوص نصب انشعابات گاز طبیعی نیز اشاره کرد و گفت: طی چهار ماهه ابتدایی سالجاری تاکنون تعداد 1 هزار و 597 عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب گردیده که در مجموع تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل تاکنون به 248 هزار و 622 انشعاب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر، 515 هزار و 308 مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی استان و مجموع  29 شهر و 1380روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند، اظهار داشت: وصول مطالبات و پرداخت به موقع گاز بهاء توسط مشترکین موجباب تامین مالی پروژه ها و ارایه خدمات بهینه در استان خواهد شد و در این راستا از کلیه ظرفیت های موجود بهره خواهیم برد چرا که این مهم لازمه توسعه گازرسانی در استان است.

اسماعیلی از عموم مشترکین گاز طبیعی در استان درخواست کرد در صورت بروز هرگونه حادثه مرتبط با گاز طبیعی سریعاً با تلفن 194 امداد گاز تماس حاصل کرده و نسبت به قطع جریان گاز طبیعی اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه