English

سردار اسماعیلی خبر داد:

بهره مندی بیش از ۹۸ درصد خانوار روستایی شهرستان کوثر از نعمت گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: بیش از 98 درصد خانوار روستایی شهرستان کوثر از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

بهره مندی بیش از 98 درصد خانوار روستایی شهرستان کوثر از نعمت گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار اسماعیلی ، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در آئین افتتاح طرح گازرسانی در 2 روستای شهرستان کوثر توسعه شبکه گذاری و ارایه خدمات به مناطق کم برخوردار و بی بهره از نعمت گاز طبیعی را مهمترین رویکرد شرکت گاز استان اردبیل طی سال های اخیر برشمرد و گفت: با توجه به توسعه شبکه های گازرسانی و بهره مندی روستاهای بالای 20 خانوار در شهرستان کوثر هم اکنون ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای این شهرستان بیش از 98 درصد می باشد.

وی افزود: پروژه گازرسانی به روستاهای گل تپه و قرخ بلاغ از توابع شهرستان کوثر با اعتبار 23 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با افتتاح این پروژه های گازرسانی بیش از 70 خانوار روستایی شهرستان کوثر از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تعداد روستاهای گازدار شده شهرستان کوثر را 93 روستا اعلام کرد و افزود: از تعداد 99 روستای این شهرستان تعداد 93 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و پروژه گازرسانی به سایر روستاهای این شهرستان نیز در دست اجراء می باشد که با بهره برداری از این پروژه ها در آینده نزدیک عملا تمامی روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

اسماعیلی تعداد خانوارهای روستایی تحت پوشش شبکه گازرسانی این شهرستان را 9 هزار 829 خانوار اعلام کرد و گفت: این تعداد برابر 98 درصد خانوار روستایی است که در آینده نزدیک به 100 درصد افزایش می‌یابد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که بیش از 480 کیلومتر شبکه گاز در سطح شهرستان نیر اجرا شده، افزود: از این میزان، بیش از 36 کیلومتر در بخش شهری و بیش از 445 کیلومتر در بخش روستایی است که از ابتدا تا بحال در این شهرستان اجرایی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه