English

سجادی در گفتگو با موج:

بیشتر مشکلات کشور به دلیل سو مدیریت هاست

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تنها 30 درصد مشکلات مردم مرتبط با تحریم هاست و مابقی به دلیل سو مدیریت ها ایجاد شده است

بیشتر مشکلات کشور به دلیل سو مدیریت هاست

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به عملکرد مجلس دهم، اظهار داشت: مجلس دهم به لحاظ کارکرد دارای نکات مثبت و منفی است، اما در حوزه نظارت و قانونگذاری نقص های زیادی را دارد.

وی با بیان اینکه مجلس دهم در بعد نظارتی عملکرد بسیار ضعیفی داشته، ادامه داد: قانون حق تفحص در تمام امور کشور را به نمایندگان واگذار کرده و این ضعف خود نمایندگان است که تاکنون نتوانسته اند کاری را پیش ببرند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: متاسفانه در انتخابات سال 94 مردم با توجه به شعار های کاندیداهای لیست امید مجبور شدند که به این لیست رای دهند لذا این افراد هم اتفاقی به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

سجادی با اشاره به عملکرد سلیقه ای دولت در افزایش قیمت حامل های انرژی و اظهار بی اطلاعی روحانی در این موضوع،  اظهار داشت: مطمئنا رئیس جمهور در موضوع مهمی همچون افزایش نرخ بنزین کاملا در جریان بوده است زیرا نمی شود قیمت بنزین سه برابر شود و رئیس دولت مجریه اطلاعی نداشته باشد لذا مسوولیت این اتفاق هم به دولت و هم به مجلس مربوط می شود.

وی با اشاره به آرایش سیاسی مجلس آینده، تصریح کرد:  با توجه به عملکرد ضعیف نمایندگان در این دوره از مجلس، مردم به افرادی رای خواهند داد که به نیازهای اساسی آنها در معیشت شان توجه بیشتری داشته باشند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: به گفته کارشناسان تنها 20 الی 30 درصد از مشکلات مردم مربوط به تحریم هاست و مابقی به دلیل سو مدیریت ها ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید:

شانس بالای قالیباف برای سرلیستی اصولگرایان/ مردم فریب شعارهای اصلاح طلبان را نخواهند خورد

عملکرد مجلس دهم ضعیف بود/قالیباف یکی از گزینه های جدی برای ریاست مجلس یازدهم

افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان منطقی نیست/ عملکردضعیف دولت، مجلس را ضعیف جلوه داد

افزایش نرخ بنزین بایستی بر اساس مُر قانون صورت می گرفت/ مجلس جایگاه صدای مردم است

وی با اشاره به سرلیستی قالیباف در لیست اصولگرایان، اظهار داشت:  باید فعلا منتظر تایید صلاحیت افراد از سوی شورای نگهبان ماند.

سجادی در رابطه با آخرین اقدامات جبهه پیروان برای انتخابات مجلس، افزود: جلسات ما همچنان با شورای ائتلاف اصولگرایان برقرار است و در صدد آماده کردن لیست نهایی خود هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی