English

رهبر در گفت و گو با موج:

شانس بالای قالیباف برای سرلیستی اصولگرایان/ مردم فریب شعارهای اصلاح طلبان را نخواهند خورد

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: مردم دیگر فریب شعارهای اصلاح طلبان را نخواهند خورد و قطعا رویکردشان برای انتخاب نمایندگان در مجلس یازدهم به سمت تغییر سیاست های کلی جریان ها خواهد بود.

شانس بالای قالیباف برای سرلیستی اصولگرایان/ مردم فریب شعارهای اصلاح طلبان را نخواهند خورد

فاطمه رهبر عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به عملکرد مجلس دهم، افزود: با توجه به شعار "امید" خیلی ها فکر کردند اقدامات اساسی و خوبی را در این مجلس می توانند انجام دهند.

وی ادامه داد: متاسفانه شرایط فعلی جامعه نشان می دهد که نه تنها این مجلس نتوانست اقدامات مناسب در بعد قانونگذاری و نظارت انجام دهد بلکه بعضا در سخنرانی ها و نطق های نمایندگان می بینیم که در جهت اهداف دشمن حرکت نیز می کنند.

رهبر با بیان اینکه  طی این چهار سال برخی از نمایندگان مجلس دهم عملکرد بسیار ضعیفی داشتند، اظهار  داشت: متاسفانه این گونه عملکردهای ضعیف باعث شده که مردم در مناطق مختلف حتی نام نمایندگان خود را ندانند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در قوانینی که در مجلس دهم تصویب شده، به موضوع معیشتی مردم که یکی از مسائل اول کشور به شمار می رود، اصلا توجهی نشده است.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه که به تصویب مجلس رسیده، بحث افزایش قیمت حامل های انرژی به صورت پلکانی مطرح شده، گفت: متاسفانه نمایندگان حتی نظارتی بر این مصوبه خود نداشتند.

*دولت سلیقه ای اقدام به افزایش نرخ بنزین کرد

وی با بیان اینکه دولت به صورت سلیقه ای اقدام به افزایش نرخ بنزین کرده است، خاطرنشان کرد: در آبان ماه شاهد اتفاقاتی در خصوص افزایش نرخ بنزین بودیم.

رهبر ادامه داد: نماینده ها اعلام کردند که از افزایش نرخ بنزین اطلاعی ندارند در صورتی که آقای لاریجانی در نشست خبری خود اعلام کرد که از بیست روز قبل به نماینده ها اعلام کرده بودند لذا این موضوع نشاندهنده آن است که اکثر نمایندگان در بطن کار قرار نگرفته و در موضوعات کلی، نظارت و دقت نظر کافی را ندارند تا کشور دچار بحران نشود.

 

بیشتر بخوانید:

عملکرد مجلس دهم ضعیف بود/قالیباف یکی از گزینه های جدی برای ریاست مجلس یازدهم

ریاست قالیباف بر مجلس شورای اسلامی را بعید نمی دانم/اصلاح طلبان هیچ شانسی ندارند

 

*مجلس دهم در جایگاه واقعی خود قرار نگرفته است

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با انتقاد از نطق برخی از نمایندگان مبنی بر اینکه مجلس در راس امور نیست، تصریح کرد:  چطور قبلا مجلس در راس امور بوده، این دوره در راس امور نیست!

رهبر گفت: بنابراین عملکرد ضعیف نمایندگان در این دوره از مجلس در تمام عرصه ها، سبب شده مجلس در جایگاه واقعی خود قرار نگیرد.

*ناامیدی هدیه دولت تدبیر و امید به مردم

وی با اشاره به آرایش سیاسی مجلس آینده، گفت: در این دوره رویکرد مردم جامعه به سمت تغییر سیاست های کلی جریان ها خواهد بود.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مردم را با نا امیدی مواجه کرده است، افزود: حتما مردم در این دوره فریب شعارهای اصلاح طلبان را نخواهند خورد.

*قالیباف شانس بالایی برای سرلیستی اصولگرایان دارد

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اصولگرایان در انتخابات آتی با سرلیستی آقای قالیباف به  لیست واحدی خواهند رسید، اظهار کرد: هنوز سرلیستی آقای قالیباف مشخص نیست چرا که افراد شاخصی از طیف اصولگرایان در این دوره ثبت نام کردند.

رهبر با بیان اینکه مقام معظم رهبری از آقای قالیباف بعنوان مدیر جهادی نام برده اند، افزود: طبیعتا آقای قالیباف شانس بالایی را برای سرلیستی دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا عارف و لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا می شوند، اظهار داشت:  طبیعی است در هر دوره ای افراد برجسته نامزد انتخابات می شوند،  احتمالا این افراد هم بخواهند نامزد ریاست جمهوری شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حمزه خانی

    من ومثل من دیگر به هیچکس اعتماد ندارم چون باخصوصی سازی در خط راه آهن بدبخت شدیم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه