English

فاطمه رهبر در گفتگو با خبرگزاری موج :

عملکرد مجلس دهم ضعیف بود/قالیباف یکی از گزینه های جدی برای ریاست مجلس یازدهم

نامزد اصولگرای انتخابات مجلس یازدهم عملکرد کلی مجلس دهم شورای اسلامی را ضعیف دانست و گفت:مجلس دهم به خصوص در اجرای وظیفه نظارتی منفعل بود.

عملکرد مجلس دهم ضعیف بود/قالیباف یکی از گزینه های جدی  برای ریاست مجلس یازدهم

فاطمه رهبر ، عضو ائتلاف نیروهای مردمی انقلاب در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج  گفت: عملکرد بد اصلاح طلبان در مجلس دهم و نارضایتی گسترده از دولت آقای روحانی جایگاه اصلاح طلبان را در انتخابات مجلس یازدهم تضعیف کرده است، من معتقدم مردم از لیست اصلاح طلبان حمایت نمی کنند مضاعف براینکه تجربه ده دوره مجلس نشان داده معمولا دو سوم نمایندگان فعلی در انتخابات دوره بعد رای نمی آورند.

حضور  گسترده جوانان کاربلد در مجلس یازدهم

عضو ائتلاف نیروهای مردمی انقلاب در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حضور گسترده جوانان کاربلد در مجلس آینده سخن گفت و افزود: ما جوانانی مومن، متعهد و متخصصی داریم  که در رشته های مختلف فعالیت دارند و بعضی از آنها در موقعیت های مختلف شغلی عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته اند و امید داریم بتوانیم بخشی از این عزیزان را در مجلس یازدهم ببینیم.

رهبر ادامه داد: البته در مجلس دهم اصلاح طلبان با شعار جوان گرایی لیست دادند و گروهی از جوانان را  که حتی یک ساعت سابقه کار اداری نداشتند وارد  مجلس کردند و این بی تجرگی به مجلس ضربه زد، مجلس مکان آزمون و خطا نیست چون علاوه بر هزینه زیادی که برای برگزاری هر دقیقه مجلس صرف می شود با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور هر لحظه ای که در مجلس به هدر برود خسران است و لطمات آن را مردم متحمل می شوند، لذا من معتقدم باید جوانان متعهد و متخصص امتحان پس داده در کنار  افراد باتجربه وارد مجلس شوند تا مجلسی یازدهم مجلسی کارآمد برای کشور باشد.

مجلس دهم وظیفه نظارتی خود را فراموش کرده است

فاطمه رهبر، نامزد اصولگرای انتخابات مجلس یازدهم با انتقاد از عملکرد ضعیف مجلس دهم به خصوص در اجرای وظیفه نظارتی افزود: مثال مشهود بی نظارتی مجلس، نحوه اطلاع رسانی و آگاهی نمایندگان از موضوع خبر افزایش قیمت بنزین بود که باعث بوجود آمدن چنین بحرانی در کشور شد و نمایندگان اعلام کردند هیچ اطلاعی از تصمیم دولت برای افزایش قیمت بنزین نداشتند در حالیکه که اگر بعد نظارتی مجلس فعال بود و دولت را موظف به اجرای برنامه ششم توسعه و افزایش سالانه قیمت حامل های انرژی می کرد به هیچ وجه شاهد چنین اعتراضاتی نبودیم.

رهبر با تاکید بر اینکه تلاش ما در مجلس یازدهم شفاف سازی کامل خواهد بود افزود: سابقه سه دوره حضور در مجلس به من نشان داده که هیچ گونه نظارت جدی بر عملکرد نمایندگان و فعالیت شان نیست. لذا تلاش ما در ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب ایجاد راهکاری برای ارزیابی عملکرد نمایندگان همچون اطلاع از عملکرد اقتصادی نمایندگان و همچنین اطلاع از نحوه حضور و شرکت نمایندگان در رای گیرها و شفاف سازی آرا آنهاست.

بیشتر بخوانید :

سید محمد حسینی: ریاست قالیباف بر مجلس شورای اسلامی را بعید نمی دانم

 قالیباف: ما با همه دنیا به دنبال ارتباط و تعامل هستیم

  قالیباف، یکی از گزینه های جدی ریاست مجلس یازدهم

عضو ائتلاف نیروهای مردمی انقلاب درباره ریاست مجلس یازدهم هم گفت: اولا تجربه نشان داده سر لیست تهران لزوما رئیس مجلس نخواهد بود، همچنان که در دوره نهم و دهم آقای لاریجانی از قم رئیس مجلس شد، لذا هر فردی که در لیست باشد و به پشتوانه رای مردم وارد مجلس شود باید مورد اقبال دیگر نمایندگان هم باشد و البته دکتر قالیباف یکی از گزینه های جدی  برای ریاست مجلس یازدهم است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه