English

محسن هاشمی:

باید با عمل گرایی در حوزه فعالیت خود بهتر از گذشته باشیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید تجهیزات لازم برای این گسترش خریداری و ساخته شود و باید با عمل‌گرایی در حوزه فعالیت خود بهتر از گذشته عمل کنیم.

باید با عمل گرایی در حوزه فعالیت خود بهتر از گذشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن هاشمی ، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در ابتدای سال سوم مسوولیت شورای پنجم هستیم و با توجه به اینکه در جلسه قبل عمدتاً گزارش عملکرد ارائه شد در این جلسه به محورهای فعالیت دو سال پیش رو می‌پردازم.

وی افزود: شهروندان کارنامه شورا و شهرداری را در کنار هم قضاوت میکنند و بسیاری از مردم چون به دنبال تغییر در عملکرد مدیریت شهری بودند به لیست امید رای دادند.

هاشمی خاطرنشان کرد: باید در حوزه های حمل و نقل و عمران و فرهنگی و اجتماعی و بحث خدمات شهری اقدامات بهتر و بزرگتری انجام شود.

محسن هاشمی به نیازهای هفت‌گانه هر شهر نظیر ایستگاه‌های اتوبوس و مترو و آتش نشانی اشاره کرد و گفت: باید در سالهای پیش رو تلاش کنیم این نیازها بیش از پیش مرتفع شود.

وی به ضرورت گسترش حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: باید تجهیزات لازم برای این گسترش خریداری و ساخته شود و باید با عمل‌گرایی در حوزه فعالیت خود بهتر از گذشته عمل کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به موضوعات مربوط به فرهنگ شهر اشاره کرد و گفت: شهر تهران نیازمند گسترش مسائل فرهنگی و اجتماعی است و باید در این مسیر گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه