English

سردار حاج حسین یکتا:

امروز نیاز به فعالیت های اجتماعی داریم

حاج حسین یکتا در حسینیه گلستان شهدای اصفهان گفت: دردو رنج مردم زیاد شده است و وظیفه همه وارد شدن به اجتماع و آسیبهای اجتماعی است.

امروز نیاز به فعالیت های اجتماعی داریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار حاج حسین یکتا در جمع عاشقان شهدای حسینی در گلستان شهدای اصفهان گفت: انقلاب به نقاط خاص خود رسیده است ، در چهل سال گذشته تا کنون اتفاقات بسیاری رخ داده است.

وی با بیان اینکه جنگ هشت ساله را با 18 هزار اسیر گذراندیم، افزود: تمام ریشه های انقلاب را در اوایل انقلاب به شهادت رساندند.

سردار یکتا ادامه داد: دشمن شرایطی را می بیند که بسیار ناراحت و نگران است سخنانی که امام خمینی(ره) بیان کرد تحقق شد وقطعا سخنانی هم که رهبری بیان می کند بزودی به واقعیت خواهد پیوست.

سردار یکتا تصریح کرد: ما امتحانات بسیاری پاس کرده ایم دشمن هر نوع آزاری که توانسته است به ما رسانده است از جوانان داعشی با اسلام دروغین گرفته تا منافقان حرام خورده داخل کشور.

این راوی جنگ هشدار داد: در زمان حال، دعوا  بر سر ولایت فقیه است و این امتحانی است برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) وامتحانی که پیش روی ماست به مراتب سخت تر خواهد شد وما باید حواسمان به امتحانات الهی که از نوع عبادی و اعتقادی و ولایت پذیری است، باشد.

وی اضافه کرد: دل دادن به خدا شور وحالی در وجود انسان میفروزود که با هیچ چیزی خاموش نمی شود و از دل آن محسن حججی از این دیار باعث افتخار می شود.

سردار یکتا عنوان کرد: اگر امروز بگوییم نقطه ای که ما کسری داریم و ضعف ماست و رهبری به آن فکر می کند بالابردن پرچم عظمای ولایت در آغاز گام دوم است.

این جهادگر انقلابی با توضیح اینکه امروز وظیفه  همه وارد شدن به عرصه اجتماعی است افزود:دردو رنج مردم بسیار زیاد شده است و جوانان انقلابی آتش به اختیار باید جلوی این آسیب های اجتماعی را بگیرند.

وی تاکید کرد: مسجد از مهم ترین اجتماعات مردمی است و مسائل مردم باید در سنگر مسجد حل وفصل شود ؛ازدواج جوانان، شخصی که چک برگشتی دارد وراهی زندان شده است ،جوان بیکار نمی توان بدون کمک به این اقشار از آنها انتظار حضور در عرصه های سیاسی داشت.

این راوی جنگ بیان داشت: برنامه ریزی دشمن به جایی رسیده است که با زدن خیریه های در دست اقدام خودشان جوانان دختر وپسر  جامعه اسلامی را به سمت و سوی خود بکشد.

وی ادامه داد: امروز نیازبه قیام و کار دانشی داریم با فضای مجازی باید کار خیر فراگیر شود.

سردار یکتا گفت: در گام دوم نگاه ما باید اجتماعی شود رسیدگی به درد مردم  پیشگیری از سوء استفاده توسط بیگانگان است‌؛ غم مردم را خوردن بهترین عمل خدایی محسوب می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه