استاندار مازندران:
شتابگیری نهضت ملی مسکن در بهشهر؛ ۳۰۰ واحد مسکونی در آستانه بهرهبرداری است
استاندار مازندران با حضور در شهرستان بهشهر، ضمن بازدید از روند آمادهسازی و تکمیل پروژههای نهضت ملی مسکن، از تحویل قریبالوقوع ۳۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان خبر داد.
،در ادامه پیگیریهای ویژه مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات مسکن و تسریع در روند ساختوسازهای دولتی، مهدی یونسی رستمی، استاندار مازندران با حضور در شهرستان بهشهر، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پروژههای نهضت ملی مسکن قرار گرفت.
استاندار مازندران در این بازدید که با هدف رفع موانع اجرایی و نظارت بر کیفیت ساخت انجام شد، بر ضرورت تسریع در تکمیل زیرساختها تأکید کرد. طبق گزارشهای دریافتی، هماکنون ۳۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان در مراحل نهایی تکمیل قرار داشته و در آستانه بهرهبرداری و تحویل به متقاضیان قرار دارند.
وی همچنین با اشاره به برنامهریزیهای صورتگرفته برای تداوم عملیات اجرایی، تصریح کرد: علاوه بر واحدهای در دست تحویل، تکمیل بیش از ۳۲۰ واحد مسکونی دیگر نیز در دستور کار قرار دارد که طبق زمانبندی دقیق، تا پایان سال جاری به بهرهبرداری خواهد رسید.
این بازدید در راستای تحقق وعدههای دولت برای تأمین مسکن اقشار مختلف و کاهش دغدغههای شهروندان در حوزه مسکن صورت گرفته و نشاندهنده عزم جدی مدیریت اجرایی استان برای به ثمر رساندن پروژههای نهضت ملی مسکن در بهشهر است.
ارسال نظر