English

پیام فرماندار اصفهان به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا

فرماندار اصفهان در پیامی، 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان بالاخص خانواده های معظم شهدا و خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت.

پیام فرماندار اصفهان به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فرماندار اصفهان طی پیامی، 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان بالاخص خانواده های معظم شهدا و خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف مرهون خون های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است؛ شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بالاترین خدمات است و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسیار بالایی دارد. قطعا به فرموده امام راحل خانواده شهدا چراغ این ملتند ، خانواده هایی که با وجود تمام سختی ها ، مشکلات و با صبر و بردباری چراغ معرفت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن و جاودانه نمودند.امروز امنیت و آزادی ایران اسلامی، مرهون خون شهدا و جان برکفان ایران عزیز است.افتخار به وجود چنین آزاد دلانی که هدایتگر جوامع بشری اند و بزرگداشت مقام رفیعشان باعث سرافرازی کشورو پایداری انقلاب اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه