English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

احداث مجتمع توان‌بخشی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجتمع توان‌بخشی و فرهنگی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به مساحت ۵ هزار مترمربع و بااعتبار حدود ۱۴ میلیارد تومان در یاسوج احداث می‌شود.

احداث مجتمع توان‌بخشی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، سید منصور موسوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲۵ برنامه به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت شهدا از نهم اسفندماه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

موسوی افزود: به مناسبت بزرگداشت شهدا برنامه‌های سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه نقاشی، همایش پیاده‌روی، مسابقات کتاب‌خوانی، تجلیل از خانواده‌های شهدا، غرس نهال به یاد شهدای استان، همسران و مادران شهید، برگزاری یادواره شهدا در باشت، بهمئی و دهدشت، مسابقات ورزشی، عطرافشانی گلزار مطهر شهدای، دیدار با استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان در استان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: ۲۲ اسفندماه سال جاری ساختمان‌های اداری چهار شهرستان افتتاح می‌شود، و همچنین ۹۲ درصد گلزار شهدای در استان ساماندهی شده است.

موسوی گفت: مجتمع توان‌بخشی و فرهنگی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به مساحت ۵ هزار مترمربع و بااعتبار حدود ۱۴ میلیارد تومان در یاسوج احداث می‌شود، این مجتمع بعد از ۱۲ سال با تأمین اعتبار از سوی «سید موسی خادمی» استاندار قبلی کهگیلویه و بویراحمد کار ساخت آن آغاز می‌شود.

وی بابیان اینکه ۲۹ هزار سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است، اظهار داشت: در اجرای طرح سپاس با شعار «نیایید ما می‌آییم» بیش از ۴ هزار و ۶۹۳ مورد سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران توسط مسئولان استان صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: امسال مستمری ۲۴۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر را برقرار کردیم، و همچنین برای ۴۸۵ نفر از والدین شهدا در قالب حق مراقبت مشخص‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه