English

استاندار کردستان:

نقش پرستاران در ارتقای سلامت جامعه تعیین‌کننده است

استاندار کردستان با بیان اینکه مطالبات بحق پرستاران پیگیری می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم براساس توان و حیطه کاری بر مبنای قانون و عدالت، شرایط مطلوب برای این قشر در ابعاد مختلف در راستای توسعه نظام سلامت فراهم شود.

 نقش پرستاران در ارتقای سلامت جامعه تعیین‌کننده است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر شنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره سازمان نظام پرستاری و جمعی از پرستاران شهرستان‌های سنندج و مریوان، کارنامه جانفشانی و ایثارگری پرستاران را درخشان توصیف و اظهار کرد: تحقق مطالبات جامعه پرستاران و اجرای عدالت در نظام پرداخت موردتوجه جدی دولت سیزدهم است.

وی، نقش پرستاران در ارتقای سلامت جامعه را تعیین.کننده عنوان و ذکر کرد: پرستاران با دل و جان در خدمت مردم و بیماران هستند و در بحران کرونا هم بر همه مشخص شد تلاش این قشر تا چه حد در تامین سلامت مردم مفید و حیاتی است.

استاندار کردستان پرستاران را به‌عنوان فرشتگان خدمت به مردم از نجیب‌ترین و فرهیخته‌ترین اقشار در عرصه خدمات.رسانی نام برد و ادامه داد: مجموعه کادر بهداشت و درمان در عرصه مقابله با ویروس کرونا فراتر از وظیفه برای سلامت مردم تلاش و ایثار کردند و این فداکاری، از جان گذشتگی و صبر آن‌ها برای همیشه در تاریخ ماندگار و فراموش نشدنی است.

زارعی‌کوشا با تجلیل از خدمات جامعه پرستاری استان به‌عنوان نماد مراقبت، تسکین آلام و ستون فقرات نظام سلامت، پیگیری مطالبات این قشر را از اولویت‌های خود دانست و گفت: با جدیت پیگیر خواسته‌های بحق پرستاران خواهم بود.

وی با بیان اینکه برای حل این مشکلات نیازمند طراحی وضع مطلوبی هستیم که مسیر گذار از وضع موجود را هموار کند، افزود: باید در راستای رفع مشکلات، نیازها و تقویت کادر درمان چاره‌اندیشی شود و همه ارکان دولت موظفند حمایت‌های لازم را به عمل آورند.

استاندار کردستان توریسم‌درمانی را راهبردی مناسب برای درآمدزایی و فرصتی برای اشتغالزایی در کردستان عنوان کرد و گفت: توریسم‌درمانی ظرفیتی نهفته و محور توسعه است و با رفع موانع موجود می‌تواند برای دانشگاه علوم پزشکی آورده عظیمی به همراه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه