English

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت کردستان:

صدور ۴.۵ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیر صنفی کردستان

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت کردستان گفت: از ۲۲ مهر ماه سال جاری تاکنون طی بازرسی های انجام گرفته در مجموع ۴ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیرصنفی در کردستان صادر شده است.

صدور 4.5 میلیارد ریال جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیر صنفی کردستان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، فرزاد سردارزاده معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت کردستان اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۴۱۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفته است.

وی افزود: با تلاش بازرسان این سازمان در بازرسی های به عمل آمده از واحدهای صنفی و غیر صنفی ۵۲ مورد تخلف کشف شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت کردستان بیان کرد: در این رابطه ۴۵ فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

سردار زاده با اشاره به اینکه عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بوده، یادآور شد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های استان ۳۶ مورد گزارش مردمی درج شده و در رسیدگی به آنها ۳ مورد تخلف احراز که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و ...، واحدهای متخلف صنفی را با شماره های تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه