English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

آزادی هفت زندانی محکوم به قصاص نفس در کردستان/ مشارکت در امور خیریه باید در جامعه نهادینه شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: فرهنگ بزرگ منشی، گذشت، کمک به همنوع باید کاملا نهادینه شود و این فرهنگ ارزشمند دینی و اخلاقی با استمرار به کل جامعه تسری یابد.

آزادی هفت زندانی محکوم به قصاص نفس در کردستان/ مشارکت در امور خیریه باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در مراسم آزادی زندانیان محکوم به قصاص نفس و آیین تجلیل از خیرین و نیک اندیشان استان کردستان که در محل سالن پیامبر اعظم (ص) در استانداری با حضور خیرین کشوری و استانی و جمعی از مسئولین برگزار شد، اظهار کرد:  اقدامات خیرین استان در راستای رفع مشکلات زندانیان نیازمند و  توجه به خانواده آنان،بسیار بزرگ و ارزشمند است. وی با قدردانی از حضور خیران در این مراسم معنوی و ارزشمند افزود: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد عملی بسیار خداپسندانه و مستلزم فرهنگ سازی است.

وی ادامه داد: امیدواریم تا جایی که امکان دارد هیچ کس بی دلیل زندانی نشود و در زندان نماند، و این گفتمان ناخوشایند در گفتار هیچ انسانی بیان نشود.

رمضانی از حضور ۱۵۰۰ خیرنیک اندیش در حوزه کمک‌های مردمی برای حل اختلافات و صلح یاران در کشور خبر داد و گفت:  این خیران انسان‌دوستانه و نوع‌دوستانه از ارجاع برخی مسائل مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضایی جلوگیری می‌کنند.

رمضانی با اشاره به اینکه  آزاد سازی ۷ زندانی جرائم غیر عمد در این مراسم و نیز در ادوار گذشته نشان از افتخارآفرینی خیرین کردستانی است، خاطر نشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری در تعریف کردستان به عنوان استان فرهنگی،  مشارکت خیرین نیک‌اندیش نیز پشتوانه و سند این فرمایش رهبری است و  این اقدامات خداپسندانه مایه مباهات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خیرین را با صفت سخاوتمندی و محسنین توصیف کرد و گفت: امید است سراسر عالم از حضور گسترده خیرین ایده پرداز منور شود.

رمضانی یادآور شد:  اگر هر کردستانی ماهی ۱۰۰۰ تومان برای امر خیر آزادسازی زندانیان به ستاد دیه پرداخت نماید با توجه به اینکه مبلغ زیادی هم در محاسبات مالی نیست، اما با همین مقدار می‌توان انسان‌های زیادی را از بند و اسارت در زندان نجات داد. 

گفتنی است؛ این مراسم  معنوی با همکاری تولیت موقوفات ماه رخسار معتمد وزیری برگزار شد و از خیرینی که در این امر انسان‌دوستانه مشارکت داشتند با اهدای لوح زرین، تقدیر به‌عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه