English

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

توسعه خوابگاه‌های متاهلی از اولویت‌ها است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: توسعه خوابگاه‌های متاهلی نیز در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، یکی از اولویت‌های وزارت عتف است که ان شاءالله با کمک خیرین و نیک‌اندیشان در حال انجام است.

توسعه خوابگاه‌های متاهلی از اولویت‌ها است

به گزارش خبرگزاری موج، محمدعلی زلفی‌گل در نشست با خیرین حوزه آموزش عالی گفت: خیرین انسان‌های وارسته و مومنی هستند که با انفاق مال و امکانات خود، امنیت و آسایش را برای آینده فرزندان میهن فراهم می‌کنند و خداوند نیز به دست سخاوتمند آنان برکت می‌دهد. از این رو آنان انسان‌های اثربخشی در زندگی فردی و اجتماعی خود هستند.

وزیر علوم با بیان اینکه امروزه کشورگشایی از طریق فناوری و به صورت نرم‌افزاری میسر است، اظهار داشت: کشورهای پیشرفته به خوبی دانسته‌اند که مهمترین سرمایه و قدرت خدشه‌ناپذیر آنان علم و دانش است و تسخیر سایر کشورها تنها از طریق صادر کردن فناوری‌های نوین به جوامع امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم نیز توجه ویژه به علم و فناوری مد نظر قرار گرفته است، افزود: با توجه به محدودیت امکانات و منابع دولتی و نیازهای نامحدود جامعه، خیرین و نیکوکاران نیز به کمک دولت شتافته‌اند و ما این حضور ارزشمند نیک‌اندیشان را مغتنم می‌دانیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: مهمتر از کمک‌های مادی که خیرین گرانقدر به مجموعه‌های مختلف می‌کنند، نقش الگوسازی و فرهنگ‌سازی آنان است که بسیار ارزش دارد. فرهنگ سالم بزرگ‌ترین سرمایه هر کشوری است که از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود.

زلفی‌گل ادامه داد: کار خیر صرفاً بخشش مال نیست. همه کسانی که برای فرهنگ خیّرپروری تلاش می‌کنند و قدمی در این راستا برمی‌دارند در واقع خیّر هستند.

این مقام مسئول در ادامه حمایت دولتی از طرح‌های نیمه‌تمام خیرین را ضروری دانست و گفت: توسعه خوابگاه‌های متاهلی نیز در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، یکی از اولویت‌های وزارت عتف است که ان شاءالله با کمک خیرین و نیک‌اندیشان در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه