English

مدیرکل نوسازی مدارس ایلام:

خیرین سال گذشته ۷۵ میلیارد تومان به پروژه‌های مدرسه سازی کمک کردند

مدیرکل نوسازی مدارس ایلام گفت: سال گذشته خیرین با کمک ۷۵ میلیارد تومانی در احداث ۳۹ پروژه مدرسه سازی در استان مشارکت کردند.

خیرین سال گذشته ۷۵ میلیارد تومان به پروژه‌های مدرسه سازی کمک کردند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جلال حمره اظهار داشت: همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز با اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش ایلام سبب افزایش امر مدرسه سازی در استان شده است.

وی افزود: سال گذشته ۱۵ مدرسه کانکسی در طرح شهید پناهی در مناطق عشایری و روستایی ایلام شناسایی مدارس نوساز و با تجهیزات کافی جایگزین این مدارس شد.

مدیرکل نوسازی مدارس ایلام در ادامه به طرح مولد سازی تاکید کرد و گفت: حوزه مدرسه سازی باید از این طرح استفاده کند و با اجرای هرچه بهتر این طرح،مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش به بهترین نحو استفاده خواهد شد و در نهایت دانش آموزان ذینفع این طرح خواهند بود.

حمره با اشاره به فعالیت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و آموزشی برابر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت گروه های جهادی موجب پیشرفت امر مدرسه سازی می شود.

حمره همچنین به اجرای طرح شهید عجمیان اشاره کرد و افزود: این طرح برای شاداب سازی و بهسازی مدارس در کشور آغاز شده و همه گروه های جهادی باید کمک حال دستگاه تعلیم و تربیت در اجرای هرچه بهتر این طرح باشند.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین یکی از اضلاع توسعه و تجهیز مدارس کشور هستند، عنوان کرد: خیرین نقش بسزایی در مدرسه سازی دارند و از لحاظ اجتماعی و فرهنگی کمک شایانی به استان شده و اکثر مدارسی که در مناطق محروم و صعب‌العبور ساخته شده با همت و مشارکت خیرین مدرسه ساز محقق شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز ایلام نیز در این برنامه گفت: مجمع خیرین در سال ۱۳۷۸ در ۳۰ استان تشکیل شد و دو مجمع مرکزی در تهران شروع بکار نمودند در آن زمان این مجامع دور هم جمع شدند و جامعه خیرین تشکیل شد.

رحمان نیاکان افزود: در اولین سال تشکیل مجمع خیرین ۳۰۰ میلیون تومان در استان ایلام جمع آوری شد و لی به لطف همه خیران نیک اندیش در سال ۱۴۰۱ آیا مبلغ به حدود ۷۵ میلیارد تومان رسید که در ۳۹ پروژه در سال گذشته همکاری و مشارکت داشتند

وی اضافه کرد: مجمع خیرین با نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان همدل و همراه بوده و با هم تعامل خوبی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه