English

امام جمعه سنندج:

پروژه‌های شهرداری سنندج بسترساز توسعه گردشگری و اقتصاد در کردستان است

امام جمعه سنندج گفت: پروژه‌های عمران شهری شهرداری سنندج بسترساز توسعه گردشگری و اقتصاد در کردستان است.

پروژه‌های شهرداری سنندج بسترساز توسعه گردشگری و اقتصاد در کردستان است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان،  ماموستا فایق رستمی در جریان بازدید استاندار کردستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از دو پروژه عمران شهری شامل پارک 20 هکتاری روجیار و پارک 36 هکتاری پیرچنار سنندج اظهار کرد: اقدامات انجام شده از سوی شهرداری سنندج قابل تقدیر و قطعا فضا را برای توسعه و رونق هرچه بیشتر گردشگری در استان کردستان فراهم می‌سازد.

وی تصریح کرد: آنچه امروز در شهر سنندج در حوزه عمران شهری شاهد هستیم نتیجه تلاش و همدلی بین مدیریت شهری و مسئولان در بخش‌های مختلف است.

امام جمعه سنندج گفت: اجرای این دست اقدامات و پروژه‌ها موجب دلگرمی و ایجاد شور و نشاط در بین مردم استان به ویژه شهروندان شهر سنندج می‌شود.

ماموستا رستمی در ادامه با بیان خطبه ای از خطبه های نماز جمعه را به اقدامات انجام شده شهرداری اختصاص خواهم داد، گفت: ایجاد این ظرفیت‌ها نه تنها مایه خیر و برکت و رونق گردشگری و تقویت اقتصادی در سنندج می‌شود بلکه زمینه توسعه گردشگری در سایر نقاط استان را هم فراهم خواهد کرد.

وی افزود: قطعا ایجاد این زیرساخت‌های گردشگری بخش قابل توجهی از شهروندان و گردشگران را به سمت خود می‌کشاند و این کار می‌تواند به رونق اقتصادی و همچنین کاهش بار ترافیکی از کوه آبیدر سنندج را فراهم سازد.

انتهای پیام/

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه