English

معاون امور عمرانی استاندار کردستان؛

جذب ۱۶ درصدی اعتبارات سفر ریاست جمهور به کردستان

معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور به کردستان، ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان در نظر گرفته شد که ۳ هزار میلیارد تومان آن تاکنون جذب شده و این رقم تنها معادل ۱۶ درصد اعتبارات مصوب است.

جذب 16 درصدی اعتبارات سفر ریاست جمهور به کردستان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ کیومرث حبیبی با بیان اینکه در حال حاضر ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در سطح استان فعال است، اظهار کرد: برای اتمام این پروژه های ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی با ابراز اینکه پروژه های کوچک مقیاس امروز جای خود را به پروژه های بزرگ مقیاس در سطح شهر سنندج داده است، افزود: ۴۲۲ پرونده حوزه شهر سنندج در ۱۶ جلسه کمیسیون ماده ۵ مورد رسیدگی قرار گرفته است.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان با تأکید بر اینکه طرح تفصیلی شهر سنندج نیاز به بروزرسانی دارد، اظهار کرد: عمر مفید طرح تفصیلی شهر سنندج تمام شده است و برای انجام طرح جامع شهری سنندج ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

حبیبی با یادآوری اینکه باید حق و حقوق شهرداری در مورد ۲۰ هکتار اراضی که از اداره کل راه و شهرسازی طلب دارند، به طور کامل پرداخت شود، ادامه داد: علیرغم فشاری که در زمینه کمبود زمین داریم، بر پرداخت حق و حقوق شهرداری سنندج در الحاق های بعدی تأکید کرده ایم.

وی افتتاح شهربازی روباز سنندج را نشان از تعامل مسئولان شهری با معاونت عمرانی استانداری دانست و یادآور شد: در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور به کردستان، ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان در نظر گرفته شده که بیش از ۳ هزار میلیارد تومان آن تاکنون جذب شده است.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان بیان کرد: این اعتبار باید ظرف ۳ سال به استان تزریق شود و قطعاً تحقق کامل آن تحول جدی در حوزه توسعه و عمران استان ایجاد خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه