English

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان؛

مردمی بودن اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، با اشاره به مردمی بودن ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت: مردم ولی نعمت نظام هستند و همیشه در کنار مسئولین حضور داشته‌اند بنابراین اولویت ستاد مردمی بودن است.

 مردمی بودن اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، ضمن تسلیت ماه محرم حسینی و به آغاز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و اظهار کرد: شعار امسال هفته امر به معروف و نهی از منکر شامل مسئولیت پذیری و نظارت همگانی، عفاف و حجاب و تحکیم خانواده، آموزش عمومی جامعه سالم، شهروند مسئول، بهبود سرمایه اجتماعی، تشکل های مردمی، قانون گرایی و نظم اجتماعی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ برنامه گرامیداشت هفته امر به معروف نهی از منکر در استان کردستان برگزار می شود، افزود: تبلیغات محیطی در سطح شهر و روستا، همایش طلایه داران و آمران به معروف و برپایی میز خدمت با مسئولین در نماز جمعه ها برگزار می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تمام ادارات، نهاد ها و تشکل ها ارتباط مستقیم دارد لذا در میز خدمت در تلاش ایم ارتباط میان ادارات را به هم نزدیک کنیم.

حسینی با اشاره به مردمی بودن ستاد امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمت نظام هستند و همیشه در کنار مسئولین حضور داشته‌اند بنابراین اولویت ستاد مردمی بودن است.

وی رسالت ستاد امر به معروف و نهی از منکر را بر مبنای پیروی از فرمان حضرت سید الشهدا برشمرد و عنوان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مقوله حجاب و عفاف نقش سازنده ای دارد‌.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، در راستای حجاب و عفاف کارمندان، گفت: تمامی ادارات مورد ارزیابی قرار گرفته و هفت گروه در شهر سنندج و مابقی شهرستان ها نسبت به جمعیت توسط افراد دوره دیده به سوی حجاب و عفاف سوق داده می‌شوند.

حسینی ذکر کرد: همچنین نظارت در دانشگاه ها و مدارس نیز در اوایل مهر ماه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: حجاب و عفاف در استان کردستان نسبت به برخی از استان ها در وضعیت خوبی قرار دارد و در این راستا ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جهت ضرورت این مهم تلاش بیشتری می کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، یادآور شد: در تاریخ ملت کرد در مراسم ها و آیین ها زنان با لباس بسیار پوشیده «کردی» در اجتماع حضور پیدا می کردند و کاملا با حجاب بودند.

حسینی گفت: مقام معظم رهبری استان کردستان را یک استان فرهنگی عنوان کرد، ایشان با مطالعه این مهم را فرمودند لذا از این سرمایه فرهنگی باید صیانت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه