English

مدیر مجموعه دختران آسمان خبر داد؛

برپایی نمایشگاه تخصصی پوشش ایرانی اسلامی در اصفهان

مدیر مجموعه دختران آسمان از برپایی نمایشگاه تخصصی پوشش ایرانی اسلامی تا ۲۴ تیرماه در اصفهان خبرداد.

برپایی نمایشگاه تخصصی پوشش ایرانی اسلامی در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام حسن امان الهی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری رویداد تخصصی پوشش ایرانی اسلامی در اصفهان گفت: فضای این نمایشگاه به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار گرفته و قرار است در فروش لباس مناسب پوشش ایرانی اسلامی به خریداران تخفیف داده شود.

وی اضافه کرد: مجموعه‌هایی مانند ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، سپاه ناحیه امام حسین علیه السلام، فرمانداری اصفهان ، حوزه علمیه خواهران، ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای تقویت عفاف و حجاب در مراکز بزرگ اصفهان همکاری دارند.

مدیر مجموعه دختران آسمان ادامه داد: برای ترویج عفاف و حجاب و ارائه تذکر به افرادی که حجابشان دارای اشکال است، افرادی را به صورت تخصصی آموزش داده ایم که در مراکز شلوغ و پرتردد از جمله سیتی سنتر که کنسرت‌های زیادی نیز برگزار می‌شود بسیار مؤثر بوده و نتایج خوبی را به همراه داشته است.

حجت الاسلام امان الهی گفت: همچنین کارکنان و فروشندگان مجموعه در قالب دوره‌هایی که هر ۲ هفته یک‌بار با عنوان حال خوب برگزار می‌شود، می‌آموزند چگونه به بهترین شکل به میهمانان و مشتریان خود تذکرسازنده دهند.

وی افزود: دعوت از دختران نوجوان برای حضور در جلسات مجموعه نیز در دستور کار است که در این راستا بهترین فضاها مورد استفاده قرار گرفته و مشاوره‌های خوبی نیز به دختران ارائه شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید به صورت اصولی به جوانان و نوجوانان حجاب و عفاف را یادآور شد، بیان داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی اقناعی ویژه تذکردهندگان حاضر در مجموعه از جمله برنامه‌ها است که مخاطبان این دوره فرامی‌گیرند چگونه بدون تنش به جوان امروزی تذکر موثر دهند که نه تنها دافعه‌ای نداشته باشد بلکه جاذبه هم داشته باشند.

مدیر مجموعه دختران آسمان با بیان اینکه ما در حوزه فرهنگ‌سازی حجاب فعالیت می‌کنیم، گفت: این مجموعه همچنین برای خانواده‌هایی که دغدغه تربیت دینی و زیست عفیفانه فرزندانشان را داشته باشند هر ۲ هفته یکبار جلساتی ویژه پدران و مادران برگزار می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه