English

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان؛

پایبندی به اصول اخلاقی در کنار رفتار حرفه‌ای مکمل هم هستند

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان، پایبندی به اصول اخلاقی در کنار رفتار حرفه‌ای را مکمل هم دانست و گفت: اخلاق مجموعه‌ای از فضایل است که انسان را به یک کرامت انسانی و به یک روح بلند می‌رساند و عفاف و حجاب پایه و اصول این مسئله است.

پایبندی به اصول اخلاقی در کنار رفتار حرفه‌ای مکمل هم هستند

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ آرش آریانژاد مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان در اولین نشست هم‌اندیشی حوزه عفاف و حجاب سال جاری با حضور مدیر عامل، دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق، تعدادی از مدیران و بانوان شرکت آب منطقه‌ای کردستان در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد، اظهار کرد:  فرهنگ مجموعه‌ای از باورها، قوانین، آداب و رسوم اجتماعی، دانش‌ها و اعتقادات یک قوم است و حجاب و عفاف به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه نیازمند هم سویی و انسجام بیشتر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و فعالان این حوزه است.

وی افزود: یکی از ماموریت‌های ما بهره‌وری و خودباوری سرمایه‌های انسانی است و این امر جز با همفکری، همکاری و خرد جمعی میسر نخواهد شد، پس باید با تلاش، پشتکار و همکاری لازم سعی کنیم این هدف به سر منزل مقصود برسد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان به تفاوت‌های بین هنجار و ارزش اشاره کرد و اظهار داشت: حجاب و عفاف یک ارزش است، باید تلاش کنیم آن را به هنجار و رفتار عینی، عملی و ملموس تبدیل نمائیم.

وی با اشاره به اینکه مساله عفاف در افکار، گفتار و رفتار کارکنان آب منطقه‌ای کاملا مشهود است، گفت: خوشبختانه امروز این شرکت در بحث رعایت موازین و چارچوب‌های عفاف و حجاب سرآمد است و کلیه پرسنل بویژه بانوان این مجموعه در کنار اقدامات تخصصی و مهندسی به مباحث اخلاقی بسیار پایبند هستند.

 آریانژاد پایبندی به اصول اخلاقی در کنار رفتار حرفه‌ای را مکمل هم دانست و عنوان کرد: اخلاق مجموعه‌ای از فضایل است که انسان را به یک کرامت انسانی و به یک روح بلند می‌رساند و عفاف و حجاب پایه و اصول این مسئله است.

در ادامه نشست، دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کردستان، ضمن قدردانی از مجموعه آب منطقه‌ای کردستان درباره حجاب، گفت: بر اساس آیات قرآن کریم در جامعه اسلامی با توجه به فرهنگ دینی و اسلامی، تکالیفی بر عهده‌ی انسان‌ها گذاشته شده که یکی از آنها رعایت حجاب و عفاف هم برای مردان و هم برای زنان است.

وی افزود: حجاب امری فطری و ذهنی است، زن در اسلام جایگاه رفیعی دارد تا جایی که روایت داریم می فرماید: "از دامن زن، مرد به معراج می رود"  این بدان معناست که مردان بزرگ محصول تربیت و پرورش زن‌های بزرگ هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سادات ادامه داد: امروزه به برکت رهنمودهای دین مبین اسلام، بانوان در جامعه نقش‌های کلیدی و مهمی را بر عهده دارند و در کنار مردان و در راستای تحقق اهداف متعالی جامعه تلاش می‌کنند.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه موضوعات مختلف در زمینه حجاب و عفاف را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

گفتنی است، مقرر شد این نشست ها به صورت دوره‌ای با حضور فعالان جهادی حوزه عفاف و حجاب ادامه یابد.

در پایان نشست ضمن اهدای لوح از خانمها: مهدیه نجفی، سحر پرچمی، آسوس صادقی، سوما کرمی "بانوان فعال در عرصه عفاف و حجاب" تقدیر بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه