English

برقراری بیش از ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در اسفند ۱۴۰۲

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در اسفند ماه ۱۴۰۲، در مجموع ۳ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۷۲۴ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ برقرار شده است.

برقراری بیش از ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در اسفند ۱۴۰۲

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، منصور فخاران با بررسی وضعیت عملکرد سامانه جامع اطلاع‌رسانی ۱۴۱ در اسفند ماه ۱۴۰۲، اظهار کرد: در این ماه مجموعأ ۳ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۷۲۴ تماس تلفنی با این سامانه برقرار شده است.


وی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی تماس‌ها با سامانه ۱۴۱ در اسفند ۱۴۰۲ در مقایسه با ماه پیش از آن، عنوان کرد: مجموع تماس‌های برقرار شده با این سامانه در اسفند ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، از افزایش ۱۴۳ درصدی حکایت دارد.


رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور خاطرنشان کرد: بیشترین سهم تماس‌ها با سامانه ۱۴۱ به ترتیب برای استان‌های تهران با ۳۵ درصد، مازندران با ۲۰ درصد و خراسان رضوی با ۶ درصد ثبت شده است.


به گفته فخاران، تماس‌های تلفنی بخش پاسخگویی (ستادی و استانی) سامانه ۱۴۱ در اسفند ۱۴۰۲، مجموعأ ۲۴۸ هزار و ۹۶۷ تماس بوده که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن رشد ۱۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.


وی تأکید کرد: از این مجموع سهم بخش پاسخگویی استانی با ۶۲ درصد مجموعأ ۱۵۵ هزار و ۸۴ تماس و سهم بخش پاسخگویی ستادی به تماس‌های سامانه ۱۴۱، با ۳۸ درصد در مجموع ۹۳ هزار و ۸۸۳ تماس بوده است.


رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: مجموع درخواست‌های کاربران وب سایت ۱۴۱ در اسفند ۱۴۰۲، ۴۲۱ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۶۵۸ با افزایش ۵۰۰ درصدی همراه بوده است.


فخاران، مجموع درخواست‌های کاربران اپلیکیشن ۱۴۱ در اسفند ۱۴۰۲ را ۱۵۲ میلیون و ۵ هزار و ۳۱۹ درخواست خواند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن ۵۳۲ درصد افزایش داشته است.


وی اظهار کرد: همچنین مجموع پیامک‌های ارسالی به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ در اسفند ۱۴۰۲ نیز ۷۷ هزار و ۳۳۶ پیامک بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه