English

عملیات بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۲۲۰۰۰ کیلومتر در راه‌های‌های شریانی کشور

طی یک سال گذشته، بهسازی و روکش آسفالت تقویتی، حفاظتی و درزگیری در ۲۲ هزار و ۱۲ کیلومتر از راه‌های شریانی انجام شد.

عملیات بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۲۲۰۰۰ کیلومتر در راه‌های‌های شریانی کشور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، مدیر کل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه این سازمان با اعلام این خبر گفت: طی یک سال گذشته در مجموع ۲۲۰۱۲ کیلومتر عملیات روکش آسفالت شامل آسفالت حفاظتی، تقویتی و درزگیری و لکه‌گیری انجام شد که از میزان هدف تعیین شده سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای ۷۶ درصد بیشتر بوده است‌.


علیرضا سیاهپور افزود: طی یک‌ سال گذشته ۷۲۳۳ کیلومتر روکش تقویتی در راه‌های بین‌شهری کشور انجام شد، این در حالی‌ است که ۴۰۰۰ کیلومتر روکش تقویتی آسفالت در برنامه سال گذشته سازمان هدف‌گذاری شده بود و نسبت به مدت مشابه سال ماقبل ۷۲ درصد افزایش داشت.


وی بیان کرد: در بازه زمانی یاد شده، همچنین ۴۷۸۶ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی، ۹۹۹۲ کیلومتر درزگیری و لکه‌گیری انجام شد که به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال ماقبل ۴۵ درصد و ۵۱ درصد افزایش داشته است.


مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه میزان کل اعتبار هزینه شده با احتساب قیر مصرفی برای بهسازی و روکش آسفالت ۲۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.


به گفته سیاهپور در سال ۱۴۰۲ برای بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی، بیش از هشت میلیون تن آسفالت استفاده شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۵۸ درصد افزایش داشت.


مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه افزود: کل قیر مصرفی حدود ۴۰۰ هزار تن بود که حدود ۱۹۰هزار تن از محل بند ک تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۲ تأمین و مابقی توسط پیمانکاران مربوطه تأمین و در پروژه‌ها مصرف شده است‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه