English

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد؛

آغاز عرضه مرغ منجد در بازار مازندران

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از امروز عرضه مرغ منجمد در بازار استان آغاز می شود.

آغاز عرضه مرغ منجد در بازار مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمد جعفری در جلسه قرارگاه امنیت غذایی مازندران که به صورت برخط با جهاد کشاورزی شهرستان ها برگزار شد، اظهار داشت: قیمت شکر به صورت فله کیلویی 28 هزارتومان و به صورت بسته بندی کیلویی 34 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه روند ارسال مرغ به میدان بهمن و داخل استان مناسب است، ادامه داد: این روند همچنان تا ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تأکید بر اینکه مرغ های بالای 46 روز هرچه سریع تر تخلیه و به کشتارگاه ها ارسال شوند، گفت: عرضه مرغ منجمد در استان از امروز آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه مرغ به اندازه کافی در استان موجود است، تصریح کرد: 7 تن خرما وارد استان شده و 3 تن دیگر در حال حمل به مازندران است و کمبود خرما در بازار نداریم.

جعفری بر اطلاع رسانی اقدامات تنظیم بازار و مراکز عرضه اقلام اساسی در شهرستان ها تأکید کردو افزود: تیم نظارتی سازمان جهاد کشاورزی مازندران برای رصد و پایش فعالیت شهرستان ها در ایان پایانی سال و تنظیم بازار و تأمین نهاده های کشاورزی و جوجه ریزی ها تشکیل خواهد شد.

مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز با تأکید بر مراقبت فعالیت سودجویان و اخلالگران بازار در ایام پایانی سال، خواستار ارتباط مستمر مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها با دستگاه های نظارتی و حاکمیتی شهرستان و تلاش برای آرامش بخشی بازار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه