English

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خبر داد؛

پرواز زائران حج عمره پس از ۹ سال به خانه خدا

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران به سوی خانه خدا، فردا انجام می‌شود.

پرواز زائران حج عمره پس از ۹ سال به خانه خدا
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

اکبر حسنی اظهار داشت: نخستین پرواز اعزام زائران عمره مفرده از مازندران پس از ۹ سال وقفه، فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت انجام می‌شود.

وی  ادامه داد: در این تنها پرواز عمره از مازندران، دو کاروان از مازندران و یک کاروان از استان گلستان ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه عصر فردا دوشنبه از فرودگاه شهدای ساری راهی سرزمین وحی خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران تصریح کرد: این پرواز مدینه – ساری – مدینه است که دوستداران زیارت خانه خدا را به عربستان حمل خواهد کرد.

وی خاطرنشان ساخت: امسال با توجه به افزایش ظرفیت پرواز‌ها و تعداد زائرین و عوامل کاروانها، عملیات حج تمتع در قالب ۳۲ کاروان و با بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ زائر از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی الهی انجام خواهد شد.

حسنی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت الله الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط تشکیل شده است و فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد.

وی بیان داشت: فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام کننده زائرین عمره و تمتع بوده و ان شاالله با برنامه ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج محترم در انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه