English

توزیع روزانه ۱۵۰۰تن گوشت قرمز و مرغ در استان تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: روزانه 1500تن مرغ و گوشت قرمز در سطح استان توزیع می‌شود. با توزیع گسترده گوشت قرمز تنظیم بازاری از افزایش قیمت این کالای پروتئینی جلوگیری شد.

 توزیع روزانه 1500تن گوشت قرمز و مرغ در استان تهران
به گزارش خبرگزاری موج

، جبرئیل برادری گفت: بازار محصولات پروتئینی استان با توزیع گسترده در حال حاضر در وضعیت متعادل به‌سر می‌برد و روزانه 1350تن مرغ تازه، 120تن گوشت قرمز تازه و 30تن گوشت قرمز منجمد در سطح شهرستان‌ها، سازمان میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: توزیع تخم‌مرغ نیز براساس تفاهم‌نامه وزارت جهاد کشاورزی با اتحادیه مرغداران، برحسب اعلام تقاضای واحدهای صنفی عرضه می‌شود.

برادری با اشاره به اینکه تمام تلاش ما بر تامین نیاز شهروندان و حفظ تعادل بازار به‌ویژه در ایام پایانی سال که با ماه مبارک رمضان مصادف شده، افزود: 1850 تن برنج پاکستانی با قیمت هر کیلوگرم 38 هزارتومان و برنج هندی با قیمت هر کیلوگرم 35 هزارتومان برای بهمن ماه استان تهران از سوی اداره کل غله تامین شده است.

وی افزود: همچنین ۲ هزارتن شکر نیز با قیمت هر کیلوگرم 25هزار و 500تومان برای شهرستان‌ها، اتاق تعاون، سازمان میادین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اتحادیه بنکداران تامین‌شده که با قیمت مصرف‌کننده 28 هزارتومان در حال توزیع است.

برادری درباره نرخ تنظیم بازاری گوشت قرمز عرضه شده، گفت: گوشت قرمز گوسفندی به صورت شقه با قیمت هر کیلوگرم ۲۸۲ هزارتومان، گوشت قرمز گوساله (داخلی) به صورت شقه با قیمت هر کیلوگرم 300 هزارتومان، گوشت قرمز گوساله (وارداتی) به صورت بسته‌بندی با قیمت ۲۹۹ هزارتومان و گوشت قرمز گوساله و گوسفند منجمد قطعه‌بندی با قیمت هر کیلوگرم از 220 تا 230 هزارتومان توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت ناگهانی در بازار، این روند تا پایان سال و ماه رمضان ادامه خواهد یافت، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را به‌شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه