English

رئیس شورای اسلامی مازندران عنوان کرد:

فقر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در شوراهای مازندران

رئیس شورای اسلامی استان مازندران، نداشتن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را از مهم‌ترین چالش‌های شوراهای بخش، شهرستان و استان دانست و افزود: شوراها با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کنند.

فقر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در شوراهای مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حمید سام دلیری در حاشیه گردهمایی سراسری شوراهای اسلامی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار موج اظهار کرد: خواسته و مطالبه شوراهای شهرستان و استان این است که دستگاه‌های اجرایی شوراها را همراه و دوست خود در انجام امور و کارها بدانند.

وی با بیان اینکه شوراها آمادگی کامل برای رفع مشکلات مردم را دارند، ادامه داد: شوراها برای هر قانونی، تبصره بیاورند، اما قانون‌شکنی نکنند و تا جایی‌که امکان دارد قانون را برای حل مشکلات مردم خم کنند، اما خدای نکرده قانون‌شکنی نکنند.

رئیس شورای اسلامی استان مازندران، نداشتن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را از مهم‌ترین چالش‌های شوراهای بخش، شهرستان و استان دانست و افزود: شوراها با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کنند که البته با نگاه شوراباوری استاندار مازندران و معاونت عمرانی استاندار و دستگاه‌های اجرایی، کم‌کم این تجهیزات در برخی شهرستان‌ها در حال فراهم شدن است تا بدین طریق نظارت بهتر و دقیق‌تری بر عملکرد شوراها در سطح استان داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه جامعه شورایی از معتمدترین و سالم‌ترین نظام شورایی ادوار هستند، تصریح کرد: حدود 60 پرونده در شورای حل اختلاف شهرستان و استان در حال بررسی است. البته این امکان وجود دارد که هیچ‌یک از این 60 پرونده منجر به صدور حکم نشود و همه این افراد به کار خودشان در شورا ادامه دهند که همین الان نیز هر کدام در شورا مشغول به فعالیت و خدمت هستند.

سام دلیری بیان کرد: خوشبختانه در این همه پرونده‌ها و گزارشات، فقط 10 عضو شورا عزل شدند.

وی در  پایان گفت: با تعامل، نظارت و آموزش دقیقی که در آینده اجرایی خواهیم کرد امیدواریم دیگر شاهد عزل شورا در استان مازندران نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه