English

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

مسئولان موانع دسترسی آزاد خبرنگاران به اطلاعات را برطرف کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران همزمان با روز خبرنگار با حضور در دفاتر خبرگزاری های این استان از تلاش ها و مجاهدت های عرصه اطلاع رسانی استان تجلیل کرد.

مسئولان موانع دسترسی آزاد خبرنگاران به اطلاعات را برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی در جریان بازدید از دفاتر سرپرستی چند رسانه مازندران و دیدار و گفتگو با اصحاب رسانه با اشاره به مشکلات حرفه ای خبرنگاران بر لزوم همکاری مدیران با خبرنگاران به عنوان عناصر خدوم و بی ادعای عرصه آگاهی بخشی جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: مسئولان باید موانع دسترسی خبرنگاران به اطلاعات پایه ای را در عرصه اطلاع رسانی برطرف کنند.

وی، خبرنگاران را یاوران صمیمی دولت در جهاد تببین دانست و ادامه داد: درعرصه جهاد تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با هجمه وسیع رسانه ای استکبار خبرنگاران مسئولیت عمده و کلیدی دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران همچنین با اشاره به مشکلات صنفی خبرنگاران تأکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حل و ساماندهی تنگناهای حرفه ای و صنفی اصحاب رسانه استان با جدیت وارد شود.

‌وی همچنین در بازدید از منزل شهید غلامعلی لقمانی و دیدار با مادر گرامی این شهید رسانه ملی در شهرستان نکا و تجلیل از مقام شامخ مادر این شهید والامقام، گفت: با توجه به نقش ممتاز شهید لقمانی شهید شاخص رسانه ملی در عرصه اطلاع رسانی هوشمندانه و مقابله با جنگ نرم دشمنان، باید تصویرسازی از زندگی این چهره ماندگار برای الگوگیری نسل جوان انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه