English

استاندار گیلان تاکید کرد:

حمایت همه جانبه تمام دستگاه ها و نهادهای استان از اصحاب رسانه

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه انتظار است تمام دستگاه ها و نهادهای استان، قدرشناسی، همراهی و حمایتی همه جانبه از اصحاب رسانه انجام دهند، گفت: با توجه به تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه ارزشمند جهاد تبیین؛ خبرنگاران با رویکرد و الگوی حسینی، جهادگران عرصه فرهنگ هستند.

حمایت همه جانبه تمام دستگاه ها و نهادهای استان از اصحاب رسانه

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، متن پیام اسدالله عباسی، استاندار گیلان به مناسبت روز خبرنگار به این شرح است:

 

       بسم الله الرحمن الرحیم

                جان نباشد جز خبر در آزمون                             هرکه را افزون خبر جانش فزون

با گرامیداشت واقعه ماندگار کربلا و ایام حزن و اندوه سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که به نام روز ارزشمند خبرنگار مزین گردیده را گرامی داشته و به ارواح پاک تمامی شهیدان عرصه خبر و فعالان صبور و پر تلاش اصحاب رسانه تحیت و درود می فرستم.

عاشورا؛ ایامی برای رشد، تکامل و ارتقاء بشریت در دوران تاخت و تاز جنگ ترکیبی دشمنان و وقاحت بی شرمانه آنان علیه اسلام و قرآن است و مکتب حسینی، مکتبی سراسر آگاهی بخش و فرهنگ‌ساز است و بهره‌مندی از همه ظرفیت های آن، زمینه ساز تعالی انسان ها خواهد بود. با تأسی از رویکرد و الگوی حسینی، روز خبرنگار امسال که مصادف با این ایام شده، فرصتی مغتنم برای قدرشناسی از این جهادگران عرصه فرهنگ است که هوشمندانه و آگاهانه، در عرصه "جهاد تبیین" نیز نقش آفرینی روشنگرانه‌ای می‌کنند تا با اندیشه های ناب خود در مسیر توسعه ایران اسلامی و گیلان عزیز، روایتی خیرخواهانه از جهت‌گیری‌‎ها، اقدامات، فعالیت‌ها و تصمیمات خدمتگزاران صادق مردم ارائه دهند.

ضمن قدردانی از همه خبرنگاران و اهالی رسانه ؛ توفیقات روز افزونتان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری " سال مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده است، را مسئلت می نمایم. انتظار دارم تمام دستگاه ها و نهادهای استان، قدرشناسی، همراهی و حمایتی همه جانبه از این عزیزان انجام دهند.

اسدالله عباسی

استاندار  گیلان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه