English

استاندار گیلان:

رسانه‌ها با بیان شفاف خدمات دولت امیدافزایی کنند

استاندار گیلان با اشاره به هجمه های همه جانبه دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی ایران، مقابله با این نبرد را نیازمند اتخاذ راهبرد هوشمند رسانه‌ای دانست و گفت: رسانه‌ها با بیان شفاف خدمات دولت و اقدامات انجام شده و در عین حال نقد خیرخواهانه در جامعه امید و اطمینان‌افزایی کنند.

رسانه‌ها با بیان شفاف خدمات دولت امیدافزایی کنند

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان، ظهر امروز (شنبه) در نشست هماهنگی بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان و متولیان و اعضای هیات رئیسه خانه مطبوعات گیلان برگزار شد، با گرامیداشت این روز و یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، خبرنگاران را جهادگران عرصه فرهنگ دانست که هوشمندانه و آگاهانه، در عرصه "جهاد تبیین" نقش آفرینی روشنگرانه‌ می‌کنند، افزود: انتظار دارم تمام دستگاه ها و نهادهای استان، قدرشناسی، همراهی و حمایتی همه جانبه از این عزیزان انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید با تأسی از رویکرد و الگوی حسینی، روز خبرنگار امسال که مصادف با این ایام شده، فرصتی مغتنم برای قدرشناسی از این جهادگران عرصه فرهنگ باشد، گفت: انتظار است جامعه رسانه، با ترسیم افق‌هایِ روشنِ پیش روی توسعه ایران اسلامی و گیلان عزیز، روایتی صواب از جهت‌گیری‌‎ها، اقدامات، فعالیت‌ها و تصمیمات خدمتگزاران صادق مردم ارائه دهند.

استاندار گیلان در جلسه روز خبرنگار 1402

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت و کشورمان تصریح کرد: ضمن آنکه در جبهه ای دیگر، درگیر جنگ نرم هستیم و مقابله با آن که دشمنان با ابزارهای رسانه ای برای تضعیف اعتماد مردم به خدمتگزاران خود به کار بسته اند؛ نیازمند راهبرد هوشمند رسانه ای است.

*رسانه ها تبیین کننده راهبردهای دولت با نقدی خیرخواهانه باشند

استاندار گیلان اضافه کرد: به‌جهت مرجع بودن رسانه های فعال و معتبر در استان گیلان انتظار است از یکسو به عنوان تبیین کننده راهبردهای دولت با نقدی خیرخواهانه به ایفای نقش بپردازند و از سوی دیگر در قامت بازوی مشورتی مدیران عمل کنند.

استاندار گیلان در جلسه روز خبرنگار 1402

وی بر هم افزایی بیشتر متولیان فرهنگی استان با رسانه ها برای پیشبرد اهداف عالیه نظام و پیگیری اثربخش مطالبات بحق مردم تاکیدکرد و  رسانه ها از جمله اعضای خانه مطبوعات گیلان را مشاوران امین استاندار و جز جدایی ناپذیر در استان برشمرد و خواستار توسعه فعالیت های این عرصه با تقویت روابط عمومی ها و نیز نگاه عمیق مسئولان به و جایگاه و اهمیت رسانه ها شد.

استاندار گیلان در این جلسه پس از شنیدن موضوعات مطروحه از سوی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان، دستورات لازم برای هرچه باشکوه تر برگزاری برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار و رفع دغدغه های موجود را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه